یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور "محمدرضا حیدری" به عنوان "مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان" منصوب شد.
به گزارش یافته، مهراله رخشانی‌مهر، طی حکمی، "محمدرضا حیدری" را با حفظ سمت به عنوان "مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان" منصوب کرد.
رخشانی مهر در این حکم بر تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت در حوزه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری و جایگاه ویژه آن اداره‌کل در استان لرستان، تأکید کرد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین در اولویت قراردادن ساخت، نوسازی، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی براساس ضوابط و استانداردهای فنی و مهندسی، شرایط اقلیمی، اصول شهرسازی، هماهنگ با معیارها و ضوابط زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، مقاوم و ایمن در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی با توجه به نیازها، رعایت شرایط سنی، جسمی و جنسیتی دانش‌آموزان، با تکیه بر فرهنگ معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی، ساماندهی فضای کالبدی موجود برای استفاده بهینه از امکانات و منابع، جذب مشارکت حداکثری سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و کمک‌های مردمی و هدایت آن برای طراحی، ساخت، مقاوم‌سازی، تجهیز فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی، بازسازی و مقاوم‌سازی فضاهای فرسوده، ایمن‌سازی مدارس و ایجاد پایگاه‌های ایمن در شرایط بحران، افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی اقتصادی با بهره‌گیری مناسب از فناوری‌های نوین ساخت و ساز در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی را از مهمترین وظایف محوله مدیرکل استان برشمرد.
وی همچنین ابراز امیدواری نمود: در راستای توسعه فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی مدارس برای انجام وظایف محوله در چارچوب سیاست‌های سازمان و جلب همکاری مسئولین آن استان، کارکنان پرتلاش اداره کل و خیّرین شریف مدرسه‌ساز در خدمت به نظام تعلیم و تربیت تلاش شود و تحقق حداکثری اهداف و اقدامات و وظایف محوله در اولویت قرار گیرد.

 حیدری، متولد 1352 دارای مدرک کارشناسی در رشته عمران با 25 سال سابقه کار پیش از این مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام بود که هم‌اکنون با حفظ سمت سرپرستی اداره‌کل نوسازی مدارس ایلام، به عنوان مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان منصوب شد.
گفتنی است؛ پیش از این، محمد چگنی مدیریت اداره‌کل نوسازی مدارس استان لرستان را بر عهده داشت که از خدمات وی طی سال‌‌های متمادی خدمت قدردانی شد.

چگني كه داراي 28 سال سابقه در سازمان نوسازي مدارس كشور است، از 9 بهمن 93 بر این مسند نشست.

چگني در 9 بهمن 93 جاي‌گزين حسين اسدي‌پور مدير قبلي اين نهاد شد كه از 11 مهر 1385 تا بهمن 93 به عنوان مدير كل در اين نهاد انجام وظيفه می کرد و باسابقه‌ترين مدير لرستاني طي دهه اخير به شمار مي‌رود.

 اسدي‌پور در آن تاريخ به جاي مرحوم "حشمت‌الله اميري‌امرايي" مدير كل سابق نوسازي مدارس لرستان منصوب شد. (اميري در مردادماه 1388 زماني كه يك ماه از انتصاب وي به عنوان شهردار خرم‌آباد مي‌گذشت، بر اثر صانحه تصادف در جاده "خرم‌آباد- كوهدشت" به رحمت ايزدي پيوست.)





دیدگاه‌ها  

#1 اسد 1398-03-14 17:42
از روسای سهمیه ای چیزی عاید استان ها نمی شود اگر کسی شخص توانایی است در دیار خودش بهترین عملکرد را خواهد داشت و نیازی به جابجایی نیست ولی واقعیت چیز دیگری است بعضی افراد تحت هر شرایطی باید مدیر و رئیس باقی بمانند حالا ایلام نشد لرستان یا هر جای دیگر چرا بازوند جابجا شد چونکه خادمی باید استاندار باقی می ماند والا عملکرد بازوند با خادمی قابل قیاس نیست
نقل قول کردن
#2 ابراهیم آریاوند 1398-03-14 19:14
واقعا چرا بایدهم مدیرکل نوسازی ایلام باشد وهم لرستان
مگه توی استان نیروی انسانی کارآمدوجودندارد!؟!؟؟؟
آیا اشتغال در۲مکان بافرسنگ هافاصله خروجی قابل قبولی داردبرای استان ؟
چراهمش بایدلرستان توسری خورباشد؟؟
نقل قول کردن
#3 محمد 1398-03-14 23:26
ان شاال...موفق باشند.
ولی خودمون کسی نداریم که یک ایلامی میاد که شاید حتی آشنایی اولیه با شرایط این استان نداره.احتمالا خیلی رزومه خوبی دارند که به استانهای دیگه میرن.
نقل قول کردن
#4 شهروند 1398-03-14 23:40
من مشکلی با مدیر غیر بومی ندارم فقط از این ناراحتم که مدیران غیر بومی یا از ایلام میان یا از کهکیلویه و بویر احمد. بعضا ساده و ناکارامد هستند بدون شناختی از استان ما و بدون تجربه خدمت در کلانشهرها
نقل قول کردن
#5 میرزایی 1398-03-14 23:46
به نقل از ابراهیم آریاوند:
واقعا چرا بایدهم مدیرکل نوسازی ایلام باشد وهم لرستان
مگه توی استان نیروی انسانی کارآمدوجودندارد!؟!؟؟؟
آیا اشتغال در۲مکان بافرسنگ هافاصله خروجی قابل قبولی داردبرای استان ؟
چراهمش بایدلرستان توسری خورباشد؟؟

در واقع لرستان را به سُخره گرفتند و استان کوچک ایلام در بخش نوسازی مدارس مدیریت لُرستان را هم عهده دار شده است
نقل قول کردن
#6 چنگایی 1398-03-14 23:49
همیشه از استانهای برای لرستان مدیر میفرستند که شرایطش به مراتب بدتر از لرستان است
نقل قول کردن
#7 مهدی 1398-03-15 01:06
واقعا باعث تاسفه که اون یکی پستشم از دست نداده باحفظ سمت اومده چطور میخواد کار کنه یه پاش ایلام باشه یه پاش لرستان جالبه نه!!!!
نقل قول کردن
#8 احمد 1398-03-15 01:13
عزیزان لطفاً این رو هم بفرمایید که مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام از لرستان است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از لرستان است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان از کرمانشاه است.
مدیر کل آموزش وپرورش لرستان از ایلام است.
نقل قول کردن
#9 همشهری 1398-03-15 01:49
سلام. ایشان اصالتا پلدختری هستند. زود قضاوت میکنیم.
نقل قول کردن
#10 شهروند 1398-03-15 09:46
مدیر کل تعزیرات از لرستان (یه ذره بهتر از ایلامه) رفته اونجا. اخه ما الان خیلی مدیر کل ایلامی و بویراحمدی داریم
نقل قول کردن
#11 همشهری 1398-03-15 21:55
سلام
جناب آقای مهندس حیدری از اعضاء خانواده شهید همیشه سرافراز استان لرستان خلبان شهید چاغروند هستند. بهتر است بجای فرافکنی توسط افراد خاص و طرح موضوعات قبیله ای به فکر کار و برنامه های پیشرو باشیم. فراموش نکنیم در جریان سیل جاری همه ایران زمین برای استانمان بسیج شدند. ترویج تفکر منطقه گرایی و مدیریت را به عنوان سهم خواهی دیدن کار درستی نیست. بعضی از عزیزان می گویند چرا از استان های بزرگ مدیر نمی آورند. جالبه که بدانیم مدیران کل نوسازی مدارس استان های تهران و سمنان اهل استان غیورمردان ایلام هستند. به همه کسانی که در اندیشه خدمت به توسعه استان هستند خیرمقدم عرض مس نماییم.
نقل قول کردن
#12 رضا 1398-03-16 02:50
در کل مدیر غیر بومی قوی و کاربلد از مدیر بومی خیلی بهتر عمل می‌کنه نمونه هم میشه دکتر دهمرده استاندار سابق لرستان مثال زد.
نقل قول کردن
#13 احمدوند 1398-03-16 13:36
به نقل از رضا:
در کل مدیر غیر بومی قوی و کاربلد از مدیر بومی خیلی بهتر عمل می‌کنه نمونه هم میشه دکتر دهمرده استاندار سابق لرستان مثال زد.
دهمرده که فوق دکترای ریاضی از آکسفورد داشت و استاندار سیستان و کرمان بود را با ایلام مقایسه نکن
نقل قول کردن
#14 محسني 1398-04-03 08:14
باسلام و احترام.

دكتر حياتپور نيروي باسواد باتجربه و واقعا آدم خوش اخلاق هست كه تمام استان ايشون رو ميشناسند و به خوبي و نيكي.

چرا ايشون را بعنوان مدير كل معرفي نكردند؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا