یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به حکم وزیر کشور، علی کورانی‌فر به عنوان فرماندار شهرستان دورود منصوب و معرفی شد.
علي كوراني‌فر فرماندار بروجردبه گزارش پایگاه خبری یافته، به پیشنهاد استاندار لرستان و با حکم وزیر کشور، علی کورانی‌فر به عنوان فرماندار دورود منصوب وعصر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امام جمعه شهرستان و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی معارفه شد.

صيد‌علي كوراني‌فر كه اهل كوهدشت لرستان است پيش از اين فرماندار بروجرد( از تیر 95 تا اردیبهشت 97)، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري لرستان از 12 آذر 1392 تا 28 تیر 1394 بوده است.

كوراني زماني كه هوشنگ بازوند معاون عمراني استانداري مركزي بود به عنوان مدير حوزه استاندار آن‌جا منصوب شد و به دنبال حضور مهندس بازوند به عنوان استاندار در لرستان، يكي از اولين نفراتي بود كه از جمع لرستاني‌هاي پرشمار حاضر در استانداري مركزي به استانداري لرستان آمد.

عضويت در دوره اول شورای اسلامي شهر کوهدشت‌، معاون مدیر کل آموزش و به‌سازی منایع انسانی دیوان محاسبات کشور، معاون مدیر کل برنامه‌ریزی و نظارت بر امور حسابرسی وزارتخانه‌ها، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌المل دیوان محاسبات کشور، مشاور و مدیر کل حوزه استانداری مرکزی از سوابق كاري کورانی‌فر ظرف 2 دهه اخير است.

وي از نيروهاي اصلاح‌طلب بوده و داراي مدرك تحصيلي فوق لیسانس مدیریت مي‌باشد.

شایان ذکر است از 29 اردیبهشت 93 تا کنون "ماشاءالله نعمتی" که اهل دورود است در سمت فرماندار دورود حضور داشت و پیش از وی نیز "حسن احمدی"  از 6 آبان 1391 عهده دار این مسوولیت بود.
 "نصرالله رشنو" نیز قبل از احمدی سرپرستی فرمانداری دورود را برعهده داشت. 

دیدگاه‌ها  

#1 مهدی 1397-02-20 12:05
انشااله که بتونن یه پیشرفت چشمگیر تو دورود ایجاد کنن؛مخصوصا معضل بیکاری.
دورود بعنوان پایتخت طبیعت ایران و دارا بودن مناظر طبیعی دیدنی
میتونه تو این زمینه یه برند تو کشور باشه و این خودش ایجاد اشتغال میکنه.
لرستان چشم و چراغ ایران
نقل قول کردن
#2 محمدی 1397-02-21 12:13
مشکل اصلی دورود مثل سایر شهرستان های لرستان بیکاری و فقر اقتصادی است مسولان پیگیر احداث راه آهن دورود _ الیگودرز _ اصفهان باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا