یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان بر لزوم جدیت مسئولان در اجرای کارها تاکید کرد.
کلنگ بیخودی نمی‌زنیمبه گزارش یافته، سید موسی خادمی در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی کوهدشت اظهار داشت: امروز شاهد آغاز عملیات احداث این بیمارستان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و اصلی استان هستیم.
وی ادامه داد: کلنگ بدون برنامه و اعتبار نمی‌زنیم برای همین عملیات اجرایی این بیمارستان باید هرچه سریع‌تر آغاز و پیگیری شود.
خادمی با بیان اینکه مسئولان در اجرای کارها جدیت لازم را داشته باشند، گفت: برای ساخت این بیمارستان تا به حال ۶۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شده که انتظار می‌رود برای تکمیل و تهیه تجهیزات به اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز داشته باشیم.
استاندار لرستان به سد معشوره اشاره کرد و افزود: این سد یک طرح مرده بود که خوشبختانه از مسدودی خارج شده و به لحاظ مالی نیز تخصیص گرفته که سال آینده به صورت نهایی اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه علی‌رغم وجود نیروهای تحصیل‌کرده و مستعد متاسفانه تاکنون توجه زیادی به این شهرستان نشده است، ادامه داد: در ایام دهه فجر بخشی از پروژه چهارخطه کوهدشت_خرم‌آباد نیز افتتاح می‌شود.
شایان ذکر است استاندار لرستان در سفر یک‌روزه‌ خود به شهرستان کوهدشت در برنامه‌های همایش پیاده‌روی خانگی شرکت و کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شهرستان کوهدشت، افتتاح ساختمان‌های دامپزشکی، افتتاح مخزن 1170 مترمکعبی روستای باباقلی، افتتاح فاز اول مجتمع آبرسانی گُله‌زرد و ... را در برنامه داشت.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1396-11-13 14:22
چن روز پیش گفتی کلنگ نمیزنیم
نقل قول کردن
#2 بیرانوند لرستان 1396-11-13 16:36
بازم مرام تو ک حقیقت رو میگی ..تو استان لرستان اینقدر الکی کلنگ به زمین زدن ک نگو
نقل قول کردن
#3 اکبر 1396-11-13 19:43
اصلا کلنگ نزنید ، بگيد بسم الله شروع کنید
ما از کلنگ خیری نديديم
نقل قول کردن
#4 رضا 1396-11-14 10:42
انشااله که کلنگ زنی های جدید طبق برنامه اجرا شوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا