یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در دومین روز از دهه فجر کلنگ چند پروژه عمرانی در کوهدشت به زمین زده شد.
به گزارش یافته، در دومین روز از دهه فجر با حضور استاندار لرستان و نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، کلنگ چند پروژه عمرانی در کوهدشت به زمین زده شد.

کلنگ زنی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شهرستان کوهدشت
بیمارستان جدید کوهدشت صبح امروز با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان شهرستان کوهدشت در دومین روز از دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی شد.
بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت در زمینی به مساحت 120 هکتار در غرب میدان امام حسین (ع) این شهرستان و بااعتباری بیش از 60 میلیارد تومان ساخته می‌شود.

افتتاح ساختمان دامپزشکی کوهدشت
ساختمان دامپزشکی شهرستان کوهدشت صبح جمعه با حضور استاندار لرستان، فرماندار کوهدشت، معاونان استاندار و مسئولان شهرستان افتتاح شد.
ساختمان دامپزشکی کوهدشت در زمینی با مساحت ۷۵۰ مترمربع و در زیربنای ۵۰۰ مترمربع احداث شده است.
این پروژه در سال ۱۳۹۰ آغاز و برای احداث این ساختمان دو طبقه، یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان هزینه ‌شده است.
شایان ذکر است استاندار لرستان در سفر یک‌روزه‌ خود به شهرستان کوهدشت در برنامه‌های همایش پیاده‌روی خانگی شرکت و کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شهرستان کوهدشت، افتتاح ساختمان‌های دامپزشکی، افتتاح مخزن 1170 مترمکعبی روستای باباقلی، افتتاح فاز اول مجتمع آبرسانی گُله‌زرد و ... را در برنامه داشت.

کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه عمرانی در کوهدشت

دیدگاه‌ها  

#1 ف. خ 1396-11-13 14:51
ادمین محترم یافته نیوز
با سلام
لطفا به اطلاع مسولین محترمی که این همه افتتاحیه دارن برسونید، خوب بود هزینه مراسم هاشون رو خود متولیان امر پرداخت میکردن نه به کول پیمانکاران بدبخت بینوا که هنوز یک ریال پول بهشون ندادن.
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1396-11-13 17:14
خیلی از این به اصطلاح پروژه که با بوق کرنا فریاد می زنند کارهای توسعه‌ ای روتین و معمولی که باید انجام شود آخه ایجاد یک پست برق را باید پروژه عمرانی نامید تازه این یکی شاید ابر پروژه باشد در حالی که لوله کشی مثلا صد متری هم بعنوان پروژه نامیده می شود وقتی تعداد پروژه را مردم می بینند فکر می کنند چه خبر است در صورتی که گذشته مثلا راه اندازی پالایشگاه آبادان یا فولاد خوزستان یا مس سرچشمه فقط پروژه نامیده میشد و مقامات دولتی افتتاح می کردند ولی الان وزیر برای راه اندازه یک پل یا پست برق میاد اون هم با بوق و کرنا
نقل قول کردن
#3 شهرام 1396-11-14 00:59
پروزه بیمارستان 550تخت خوابی خرم اباد به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده .اگر اعتبار دارید برای ساخت بیمارستان در کوهدشت این اعتبار رو برای افتتاح هرچه سریع تر بیمارستان خرم اباد هزینه می کردید بیشتر به نفع مردم بود .حتی مردم کوهدشت .حالا تا پی کنی بیمارستان کوهدشت شروع بشه تا پی ریزی تموم بشه تا اسکلت بندی انجام بشه چقدر طول می کشه ؟اما بیمارستان خرم اباد این مراحل رو طی کرده پیمانکارش هم قرارگاه خاتمه واین امکان رو داره با تخصیص اعتبار لازم پروزه رو هرچه سریع تر به اتمام برسونه .
نقل قول کردن
#4 شهرام 1396-11-14 01:00
از سایت محترم یافته در خواست می کنیم یک گزارش کامل از پیشرفت بیمارستان خرم اباد تهیه کنند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا