یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خرم‌آباد گفت: شهرداری برای تکمیل پروژه بهارستان هیچ‌گونه اعتباری در اختیار ندارد.
سجاد بابایی در گفتگو با خبرنگار یافته در خصوص پروژه بهارستان خرم‌آباد اظهار داشت: تمام کسانی که در این پروژه دخیل بوده‌اند را احضار نموده و به این موضوع رسیدگی کردیم.
وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم تا کنون حدود ۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه کرده است، افزود: شهرداری تاکنون هیچ مبلغی را به حساب قرارگاه خاتم واریز نکرده است.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه درصد قابل توجهی از قرارداد منعقد شده شهرداری و قرارگاه خاتم در قالب واگذاری ملک بوده، خاطر نشان کرد: شهرداری هیچ ملکی را برای واگذاری ندارد و هیچ اعتباری برای تکمیل این پروژه وجود ندارد.
بابایی خاطر نشان کرد: نمایندگان خرم‌آباد در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی هستند که بتوانند برای تکمیل این پروژه تصمیمی بگیرند.
وی تصریح کرد: تاکنون یک ریال هم از سوی نهاد های دولتی همانند معاونت عمرانی استانداری برای این پروژه به عنوان کمک تزریق نشده است.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1396-07-04 12:44
یافته عزیز خدارو شکر که شهرداری خرم آباد منابع مالی برای احداث زیر گذر ندارد خدایا شهر خرم آبادرا از شر پروژههای غیر اصولی وزیرگذر سازی نجات بده.آمین.وسربرز ی خورماوه .
نقل قول کردن
#2 همشهری 1396-07-04 13:40
مگه چه خبره این چاله 15 میلیارد هزینه برده
نقل قول کردن
#3 لرستان 1396-07-04 15:07
مگه چکار کردن ک پانزده میلیارد خرج کردن چرا ارقام الکی تحویل مردم میدین..یک میلیارد تحویل لودر و بنزهای سه راه گلدشت میدادی بهتر از این خاک برداری میکردن..بقیه کاراشم خوبه چهار میلیاد خرج کرده باشین اونم با آخر ولخرجی...
نقل قول کردن
#4 رشیدی 1396-07-04 15:29
بنظرم هیچ نیازی به این زیر گذر وجود نداشت و با یه طراحی و احداث یک میدان با هزینه بسیار اندک مشکل سه راه گلدشت حل میشد. ضمنا اگر این طرح در مناطق شمالی شهر بود الان به اتمام رسیده بود. مسولین محترم اصلا به فکر ماسور و گلدشت نیستند و فقط شمال شهر رو اباد میکنند. اگر ...کار ندارند پس چرا همچین طرحهایی رو پیشنهاد میدن. الان هم جسارت اینو داشته باشند بگن ما نمیتونیم و این چاله رو پر کنند. کمتر با روح و روان و اعصاب مردم بازی کنند
نقل قول کردن
#5 سپهر از خرم آباد 1396-07-04 18:36
در تهران، مشهد، تبریز،اصفهان، شیراز، کرمان،یزد،کرج، اهواز و...
دهها پروژه کلان و بین المللی به سرعت تکمیل و افتتاح می شوند آن وقت ما خرم آبادیها هنوز برای ساماندهی قلعه فلک الافلاک و رودخانه خرم رود،تکمیل برج های دوقلوی کیو،هتل صخره ای،تقاطع غیر همسطح بلوار بهارستان،پارک آبی بام شهر و دریاچه شاپوری اندر خم یک کوچه ایم...!
نقل قول کردن
#6 رضا 1396-07-04 20:26
شما که اینقدر بدهکارید پس چطور می گویید می خواهیم کوه پاگر را مجتمع تفریحی کنیم?با کدام پول?
نقل قول کردن
#7 فرهنگی 1396-07-05 13:07
این هم از باقیات الصالحات جناب هوشنگ خان بازوند که در جلسه ای با حضور فرمانده قرارگاه خاتم بعد از کلی تعریف و تمجید از سردار عبداللهی فرمودند 80 درصد اعتبار پروژه از محل املاک شهرداری و مابقی 20 درصد را من برخلاف عرف کاری همه استانداران در کشور ،از محل اعتبارات استانداری تامین میکنم و ... خلاصه بعد از واگذاری به پیمانکار اول و هدررفت 6 میلیارد اعتبارات و عزل شردار وقت و شاءبه های مناقصات این پروژه و واگذاری به قرارگاه خاتم و .....
نقل قول کردن
#8 اکبر 1396-07-05 14:54
جناب اقای سجاد بابایی رییس کمیسیون عمران شهر داری لطفا ساختمان ابتدای پارک معلم که فقط اسکلت است ونمای پارک را خراب کرده را تکمیل و افتتاح نماید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا