یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با ابراز تاسف از جان باختن ۶ نفر در حادثه اخیر جاده ازنا و شازند با بیان اینکه این جاده به نام جاده مرگ معروف شده از بی‌توجهی دولت به پروژه‌های عمرانی انتقاد کرد.
به گزارش یافته، مجید کیان پور در گفت‌وگو با خانه ملت، با ابراز تأسف از جان باختن 6 نفر در حادثه اخیر جاده ازنا و شازند با بیان اینکه تصادفات در این جاده آن‌قدر زیاد بوده که به جاده مرگ معروف شده است، گفت: جاده ازنا به شازند به معنای واقعی جاده مرگ است؛ به‌گونه‌ای که در چند سال اخیر به دلیل افزایش سرسام‌آور تردد وسایط نقلیه به‌ویژه وسایط نقلیه سنگین در این محور آمار تصادفات جاده‌ای رشد فزاینده‌ای داشته که مهم‌ترین پیامد منفی آن جان باختن و جراحت تعداد زیادی از هم‌وطنان و شهروندان استان لرستان بوده است.
وی با ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان تصادف اخیر جاده ازنا و شازند، افزود: در سال گذشته و سال جاری مکاتبات و مذاکرات فراوانی با وزیر راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفت؛ اما علی‌رغم وعده و وعیدهای فراوان تاکنون اقدامی جدی برای تکمیل پروژه جاده ازنا به شازند صورت نگرفته است.
 
انتقاد شدید از بی‌توجهی دولت به پروژه‌های عمرانی در استان لرستان
این نماینده مردم در مجلس دهم، با انتقاد شدید از بی‌توجهی دولت به پروژه‌های عمرانی در استان لرستان به‌ویژه جاده ازنا به شازند افزود: مشخص نیست این جاده چقدر باید جان همشهری‌های ما را بگیرد تا دولت فکری برای تعیین تکلیف آن کند.
 
بی‌مهری‌های دولت به توسعه و آبادانی استان لرستان در چند سال اخیر
کیانپور با اشاره به بی‌مهری‌های دولت به توسعه و آبادانی استان لرستان در چند سال اخیر گفت: دولت حق لرستان را ادا نکرده و این موضوع ناراحتی و نگرانی مردم این استان را به دنبال داشته است.
 
نگاه یکسان و برابر دولت به همه استان‌های کشور ضروری است
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس نگاه یکسان و برابر دولت به همه استان‌های کشور را ضروری دانست و ادامه داد: لرستان در شعاع و کانون توجه دولت نیست و به همین سبب نیز تغییری در وضع موجود این استان مشاهده نمی‌شود.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدم تحقق بسیاری از برنامه‌های دولت در استان لرستان با آرزوی موفقیت برای اعضا کابینه دوازدهم، تصریح کرد: اجرای برخی برنامه‌ها در حد یک مُسکن بوده و مشکلات استان لرستان بیش از آن است که با مسکن‌های آنی درمان شوند، یکی از همین مشکلات جاده ازنا به شازند است که در چهار سال گذشته پروژه‌ای نیمه راکد مانده؛ در این موضوع نیاز است دولت دوازدهم دین خود را به لرستان ادا کند.


دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1396-05-30 12:53
اقای کیانپور پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا