یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کارشناسان کشور شاخ آفریقا از ساخت پارکینگ طبقاتی خودرو در بروجرد هاج و واج مانده‌اند!
آقای " یامبو بامبو " کارشناس جهانی "پارکینگ های طبفاتی خودرو با بالابر" که دفتر کارش در کشور " شاخ آفریقا" می باشد طی تماسی با فارسی دست و پا شکسته گفت: من بود شنید که شورای شهر و شهرداری شما در بروجرد کرد خیابان با عرض 45 متر تبدیل به پارکینگ طبقاتی خودرو با هزینه کمتر، واقعا باید گفت به عقل کارشناسان شما احسنت!
آقای «بامبو، بامبو" در ادامه افزود: نکند شما از روز اول بود قصد که به جای پل روگذر رودکی کرد" پارکینگ فوق پیشرفته طبقاتی خودرو با بالابر خاکی!" احداث، اما نشد رویتان که از روز اول کرد اعلام!
آقای " بامبو، بامبو " که در کشور شاخ آفریقا خیلی معروف است! سپس گفت: ما در شاخ آفریقا بود خیلی بیچاره که برای "پارکینگ طبقاتی خودرو" کرد استفاده از تکنولوژی "جک و بالابر" و برد هزینه خود بالا، اما شما کرد احداث پارکینگ با شخم زدن و نابودی یک خیابان بزرگ 45 متری، به همین خاطر ما خیلی بود مایل که دزدید فرار مغزهای کارشناسان شهر شما را برای خودمان!
آقای " بامبو، بامبو" در خاتمه هم گفت: شما کرد اسپند برای کارشناسانتان دود که نزد چشم که برای ساخت یک پل فسقلی کرد چهار پنج سال وقت هدر و "مردم ناراحت محل" که شد کار و کسب شان نابود، کرد دست‌آخر آن را "پارکینگ طبقاتی خودرو با بالابر طبیعی خاکی"!
فرهاد داودوندی - بروجرد

دیدگاه‌ها  

#1 پیامنی 1396-01-24 13:18
با سلام ، چه عجب یکبار هم از بروجرد و مسئولینش انتقاد کردین
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-01-24 13:49
عزیزان اگه قصد دارند طرح خنده دار ببینند خیابان ساحلی {دریاچه بهشت }خرم اباد به سمت خیراباد را ببینید ادم گیج میشه که چطوری ازش رد بشه مشخص نیست از کجا سر درمیاری .
نقل قول کردن
#3 سلام 1396-01-24 17:55
خیابان ساحلی بهشت که خوبه. ما راحت تردد می کنیم تابلوها ش هم مسیرها رو خوب نشون میده
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1396-01-24 21:10
به نقل از سلام:
خیابان ساحلی بهشت که خوبه. ما راحت تردد می کنیم تابلوها ش هم مسیرها رو خوب نشون میده


همشهری کجاش خوبه این طرح مضحک و مسخره ؟
نقل قول کردن
#5 احمد 1396-01-24 23:15
عزیزمن تابلوها رونگاه کن گیج نمیشی خیلی هم خوبه ترافیک اصلانداره
نقل قول کردن
#6 زنه بووه لرستانات 1396-01-25 06:40
هیچ کدام از شهرهای لرستان بزرگ پارکینگ های طبقاتی یا برقی ندارد.متاسفانه_ زنده باد لرستانات_پایار لور_زنه بووه لورسونه فره گپ.
نقل قول کردن
#7 اکبر-ظ 1396-01-25 07:29
به نقل از احمد:
عزیزمن تابلوها رونگاه کن گیج نمیشی خیلی هم خوبه ترافیک اصلانداره


دوست عزیز وقتی که یک طرح را اجرا می کنند علاوه بر اینکه رفاه و اسایش مردم را در نظر میگیرن بفکر زیبایی ان هم هستند اگر بنا باشد یک لاین را پیچ تو پیج درست کنند و منظره بدی را هم جلوه دهند پس هنری نکردند .
نقل قول کردن
#8 رضا 1396-01-26 08:01
به نقل از زنه بووه لرستانات:
هیچ کدام از شهرهای لرستان بزرگ پارکینگ های طبقاتی یا برقی ندارد.متاسفانه_زنده باد لرستانات_پایار لور_زنه بووه لورسونه فره گپ.

سلام
پارکینگ طبقاتی سبزه میدان در خرم آباد چند سال پیش راه اندازی شده. ولی به پارکینگ های بیشتری توی نقاط مختلف شهر نیاز هست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا