یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هرگونه خرید و فروش حیات وحش در نوروز و غیر از آن غیرقانونی است و با فروشندگان آن برخورد می‌شود.
نتیجه تصویری برای سمندر لرستانیبه گزارش پایگاه خبری یافته، «علی تیموری» در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما با اعلام این خبر افزود: در تعطیلات نوروز یگان حفاظت محیط زیست استان‌ها در تمامی کشور مناطق را پایش می‌کنند تا از احتمال هرگونه سوءاستفاده جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: در تعطیلات برخی افراد سودجو؛ سمندر لرستان، مار آبی شمال کشور و حتی گونه‌های داخلی را بدون مجوز زیست‌محیطی به مردم می‌فروشند و در واقع مردم هیچ‌گونه آگاهی از سوءاستفاده این افراد ندارند اما مردم باید بدانند هرگونه خریدوفروش گونه‌های حیات‌وحش در تعطیلات و غیر تعطیلات با مجوز سازمان حفاظت محیط زیست صورت می‌گیرد و خرید گونه‌های حیات‌وحش تخلف محسوب می‌شود.
تیموری گفت: کسانی که بدون مجوز سازمان حفاظت محیط زیست اقدام به خرید و فروش گونه‌های حیات‌وحش می‌کنند طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد و از مردم نیز می‌خواهیم بدون مجوز سازمان حفاظت محیط‌زیست گونه حیات‌وحشی را خریداری نکنند.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1396-01-09 03:42
عامل نابودی این جانور خود اداره محیط زیست است که کل برنامه های خبری خود را سمندر اختصاص داده و این همه به به و چه چه برایش راه انداخته است و این حیوان بیچاره را در معرض تهدید قرار داده است برای مردم فقط یک حیوان معمولی است
نقل قول کردن
#2 تاراز 1396-01-09 12:47
خدا خیرشان بدهد یعنی هر چیزی که با ( سین ) شروع شود باید بیاد تو سفره هفت سین؟ سمندر چه ربطی به سفره هفت سین داره؟ سالانه این همه ماهی از بین میرن حالا نوبت سمندر بدبخته!!! تو رو خدا این مردم ما فرهنگ سازی کنند سمندر موجودی نیست که تکثیرش براحتی باشه. زیست بوم سمندر خاصه و هر جایی نمیتونه دوام بیاره. امیدوارم کاری به این موجود بی آزار نداشته باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا