یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: عملکرد شرکت توزیع برق در دوره مدیریت مهندس بحرینی زبان‌زد است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "محمد اصلانی" صبح پنج‌شنبه 13 خردادماه در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق که در http://yaftenews.ir/images/93/94-2/aslaani.jpgسالن مدیریت دولتی برگزار شد، اظهار داشت: در 7 سال تلاش شبانه‌روزی بحرینی موفقیت‌هایی که حاصل‌شده است با همدلی و مودت و همسویی همکاران ایشان بوده است.
وی افزود: ظرف مدت 2 سال اخیر که بنده به لرستان آمده‌ام و عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قراردادم، عملکرد مهندس بحرینی جز یکی از معدود مدیرانی بود که خوش درخشید.
معاون عمرانی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مهندس خودنیا هم 2 دهه عملکرد مطلوب و دانش فنی دارد و امیدواریم با همین رویه‌ای که مهندس بحرینی پیش رفته است ایشان نیز پیش برود.
اصلانی با بیان این مطلب، تصریح کرد: باوجود این‌که عملکرد مهندس بحرینی خوب بوده است، امیدواریم آقای خودنیا بهتر از بحرینی عمل کند.
وی در بخشی از سخنان خود بابیان این‌که درست نیست 135 روستا در لرستان فاقد برق باشند، افزود: البته بعضی از روستا به دلیل این‌که صعب‌العبور‌است برق ندارند.
اصلانی همچنین از میزان شدت روشنایی در شهرهای استان انتقاد کرد و گفت: کوچه‌ها و خیابان‌ها باید شدت روشنایی به‌اندازه خاصی داشته باشد اما شدت روشنایی به‌عنوان مثال در خرم‌آباد قابل‌قبول نیست.
وی گفت: زیبایی شهر در شب به‌شدت روشنایی بستگی دارد.
معاون عمرانی استاندار لرستان همچنین اظهار داشت: یکی از آفت‌های درون‌سازمانی در لرستان بحث شایعات و حرف‌های خلاف واقع است.
اصلانی ادامه داد: من تازه به لرستان آمده بودم که یک نفر پیامکی برای من ارسال کرد و گفت این مدیر شرکت برق خوب عمل نمی‌کند.
وی با بیان این‌که آن شخص امروز در این جلسه حضور دارد: افزود: پیامک دوم و سوم آمد و زمانی که به ایشان زنگ زدم جواب نمی‌داد.
معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به ادبیاتی که در پیام‌هایش بود متوجه شدم ایشان کار رسانه‌ای میکند و دست‌به‌قلمش خوب است.
اصلانی افزود: در مراسمی بودیم که ایشان آمد و با من صحبت کرد، من به ایشان گفتم شما همان نیستی که پیامک می‌دهی؟ ایشان اول قبول نکرد اما بعدش پذیرفت که او بوده است، گفتم چرا علیه آقای بحرینی مطلب می‌نویسی؟ ایشان گفت: مگه شما حامی آقای بحرینی هستی؟ منم گفتم بنده حامی همه مدیران هستم!
 وی خاطرنشان کرد: اگر مدیری ضعفی داشت، عقل، انسانیت و اخلاق حکم می‌کند که با نقد سازنده، با ارائه پیشنهادها و راه‌کارها ایشان را در توسعه استان یاری دهیم.
قابل ذکر است مراسم معارفه‌ي مدير عامل جديد شركت توزیع برق استان لرستان با حضور معاون عمراني استانداري لرستان و محمدرضا حقی‌فام معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر و شهردار خرم‌آباد برگزار شد و "فریدون خودنیا" به عنوان مدیر عامل جدید شرکت برق لرستان، جایگزین "سيد محمد بحريني‌بروجني"  شد.
مراسم معارفه مدير عامل شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد+ تصویرخبر: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 حامد 1395-03-13 20:46
ان خبرنگار ... بود و واقعیت های برق را گفتن
نقل قول کردن
#2 همشهری 1396-08-19 23:33
عجب ابراز لطفی ... (معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: عملکرد شرکت توزیع برق در دوره مدیریت مهندس بحرینی زبان‌زد است.) آسانسور خصوصی+ملاقات ممنوع+استخدام نداریم و... فراموشمان نخواهد شد! خدانگهدارت مهندس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا