یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: نرخ سرمایه گذاری در استان به علت کمبود زمین بخصوص با توجه به اینکه اراضی این خطه بیشتر کشاورزی یا جزو منابع ملی و طبیعی محسوب می شود، بالاست.
به گزارش یافته، سیروس ابراهیمی هفدهم خرداد ماه در نشست با فعالان اقتصادی استان با حضور وزیر صمت و استاندار با درخواست مساعدت در این زمینه از وزیر عنوان کرد: ما مجبور به خرید زمین با نرخ بالا برای شهرک های صنعتی هستیم.
وی ادامه داد: نرخ بالای زمین میزان سرمایه‌گذاری در استان را کند کرده است به طوری که در شهرستان های سرمایه‌پذیر مانند خرم آباد و بروجرد زمین برای سرمایه‌گذاری نداریم.

دیدگاه‌ها  

#1 حاج غلام 1403-03-18 01:11
شهرک صنعتی زاغه (پل هرو) با امکانات و مزایای فراوان از قبیل :

معافیت مالیاتی ، شبکه آبرسانی فعال و قدرتمند با وجود 4 حلقه چاه عمیق ، خیابان و جدول کشی عالی ، شبکه برق رسانی ، واگذاری زمین به صورت اقساط ، قیمت مناسب زمین در مقایسه با سایر شهرک های صنعتی ، امکان بهره مندی از وام و تسهیلات مناطق محروم ، دارای نگهبانی و انتظامات ورودی در محیطی آرام و خوش آب و هوا و با آینده درخشان می‌تواند پذیرای جوانان فعال و تولیدکنندگان محترم و آینده نگر باشد.

اگر به دنبال ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری با بهترین شرایط هستید این فرصت طلایی را از دست ندهید.
نقل قول کردن
#2 محمد 1403-03-18 16:40
دشت بیرانشهر که 10 هزار هکتار مساحت دارد و به جاده و آب و برق هم دسترسی دارد چرا از این دست برای شهرک صنعتی استفاده نمیشه هم قیمت زمین پایین هست هم 20 دقیقه فاصله تا شهر دارد.
چرا مسولیت علاقه زیادی دارند که زمین های حاشیه شهر رو به شهرک صنعتی تبدیل کنند در حالی همه کلانشهر ها شهرک صنعتی تا خود شهر بالای 20 کیلومتر فاصله دارند حداقل از سایر کلانشهر ها یاد الگو برداری کنیم.
در صورت خارج شهر بودن شهرک های صنعتی در محدوده بیرانشهر باعث آلودگی کمتر ناحیه شهر می شود و به محیط زیست آسیب نمی رساند.
نقل قول کردن
#3 دانشجو 1403-03-18 16:57
سه ساله خرم‌آباد و بروجرد منطقه ویژه اقتصادی اعلام شدند اما هیچگونه سرمایه‌گذاری صنعتی جذب نکردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا