یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در جلسه‌ی هیأت مدیره کانون با بیان اینکه متاسفانه کانون در جایگاه خودش نیست و به نوعی مظلوم واقع شده است، گفت: کانون باید در جلسات اقتصادی و کمیسیون‌های مرتبط استان حضور داشته باشد.
به گزارش یافته؛ حجت والیزاده افزود: از استاندار محترم لرستان می‌خواهیم زمینه‌ی حضور کانون در جلسات اقتصادی و کمیسیون‌های مرتبط با این حوزه را حداقل به عنوان مدعو فراهم نماید.
وی با اشاره به اینکه کانون در جایگاه خودش نیست و به نوعی مظلوم واقع شده است، بیان داشت: این در حالی است که در بسیاری از پرونده‌ها و مسائل اقتصادی سیاسی، کارشناسان کانون نقش محوری و بعضا تعیین‌کننده دارند.
والیزاده با بیان اینکه کانون با همه‌ی تشکل‌ها یک تفاوت ماهوی دارد، اظهار داشت: جامعه‌ی آماری هر کدام از تشکل‌ها شامل متخصصان و اهالی یک صنف مشخص می‌باشد، در حالی که کانون مجموعه‌ای از افراد با گرایش‌ها و تخصص‌های مختلف است و به نوعی می‌توان آن را اشل کوچک جامعه دانست.
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان تصریح کرد: هیأت مدیره کنونی کانون با شعار اصلاح اساسی ساختار روی کار آمده و بر همین مبنا تلاش‌های خوبی صورت گرفته و نتایج مثبتی به دست آمده است.
حجت والیزاده اقدامات صورت گرفته را مربوط به دو حوزه‌ی کارکنان و کارشناسان کانون دانست و گفت: در زمینه‌ی کمک به رفاه کارکنان و پرسنل اداری کانون تلاش‌های خوب و رضایت‌بخشی صورت گرفته و در مورد کارشناسان هم تفاهماتی با بانک به انجام رسیده تا تسهیلات مناسبی در اختیار کارشناسان قرار گیرد و بخشی از دغدغه‌های آن‌ها برطرف گردد.
وی افزود: مهم‌ترین کار اما اصلاح ساختار امور مالی کانون است که از مشکلات ساختاری رنج می‌برد و همین مسأله باعث نارضایتی کارشناسان شده بود که کمترین نمود آن تاخیر و اشتباه در پرداخت‌ها بود.
والیزاده با تاکید بر اینکه این مشکلات دلیل ضعف هیأت مدیره قبلی نیست تاکید کرد: از افتخارات و اقدامات هوشمندانه و آگاهانه مجمع عمومی گذشته این است که یکی از بازرسان کانون، متخصص حسابداری و امور مالی است که این مسأله کمک شایانی به اصلاح ساختار مالی و حسابداری کانون نمود.
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با بیان اینکه صیانت از جایگاه کارشناسان و ارتقاء جایگاه حقوقی و منزلت اجتماعی آن‌ها از جمله اولویت‌های اصلی ماست، خاطرنشان ساخت: تلاش می‌کنیم با برگزاری جلسات مختلف با مدیران و تصمیم‌گیران استان، با پررنگ نمودن نقش کانون و برطرف نمودن مشکلات گوناگون از جمله پیشگیری از ارجاعات امر کارشناسی به غیر کارشناسان رسمی به این هدف دست یابیم و خوشبختانه تا به امروز هم دستاوردهای قابل قبولی داشته‌ایم.

روابط عمومی کانون


کانون باید در جلسات اقتصادی استان حضور داشته باشد


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا