یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با انتقاد از بروز رفتارهای هنجار شکن در اماکن گردشگری استان، گفت: باید راهکاری اندیشیده شود تا همه مردم از این تفرجگاه‌ها استفاده کنند نه اینکه تنها برای عده‌ای خاص باشد.
انتقاد فرمانده سپاه از بروز رفتارهای هنجار شکن در تفرجگاه‌هابه گزارش فارس، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه جامعه‌ای که ناهنجاری اجتماعی در آن وجود نداشته باشد بیمار است، اظهار کرد: اما نکته مهم است که مسوولان نظام از رهبری تا سران سه قوه و سپاه و ارتش باید از حقوق عامه مردم در مقابل ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی صیانت کنند.
وی افزود: گرفتاری که در کشور با آن مواجه هستیم نگاه برخی مسوولان به مسائل فرهنگی از جمله حجاب است که نگاه روشنفکری غرب‌زده است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه من با موسیقی مخالف نیستم، گفت: مقام معظم رهبری نیز از موسیقی به‌عنوان مظاهر تمدن یاد می‌کنند اما موسیقی که تعالی‌بخش است، نه موسیقی که در آن زن و مرد مختلط هستند.
سردار کشکولی با بیان اینکه مسوولان اصلی به‌عنوان متولی باید از حقوق مردم صیانت کنند زیرا مردم از این وضع ناراحت هستند، تصریح کرد: متأسفانه بیش از 80 درصد مردم نمی‌توانند از تفرجگاه‌های استان استفاده کنند زیرا در این اماکن ساز و تنبک و رفتار ناهنجار به راه است.
وی تأکید کرد: باید راهکاری اندیشیده شود تا همه مردم از این تفرجگاه‌ها استفاده کنند نه اینکه تنها برای عده‌ای خاص باشد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه مسوولان باید از حقوق عامه مردم دفاع کنند، تأکید کرد: راهکار این است که همه مسوولان کنار هم به بحث بپردازند و از چند نگاه به یک نگاه واحد برای مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی برسند.

دیدگاه‌ها  

#1 ابراهیم آریاوند 1398-04-18 21:01
لطفا سری به بام لرستان هم بزنیدتاببینیدپس ران ودختران دارن درملاء عام چه کارهاکه نمیکنند....باور بفرماییدماکه باخانواده می ریم رومون نمیشه نگاهشون کنیم ولی اونا راحت راحتند....
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1398-04-19 13:59
به نقل از ابراهیم آریاوند:
لطفا سری به بام لرستان هم بزنیدتاببینیدپسران ودختران دارن درملاء عام چه کارهاکه نمیکنند....باوربفرماییدماکه باخانواده می ریم رومون نمیشه نگاهشون کنیم ولی اونا راحت راحتند....


فقط بام نیست .امروز صبح من شاهد رقص جلف چند جوان پسر بودم که با حرکات زننده سعی در جلب نظر عابرین داشتند واقعا شرم اور است.
نقل قول کردن
#3 چگنی 1398-04-24 11:18
به نقل از ابراهیم آریاوند:
لطفا سری به بام لرستان هم بزنیدتاببینیدپسران ودختران دارن درملاء عام چه کارهاکه نمیکنند....باوربفرماییدماکه باخانواده می ریم رومون نمیشه نگاهشون کنیم ولی اونا راحت راحتند....
تمام اینها از بیکاری است ضمنا بیشتر غیربومی و گردشگر هستند
نقل قول کردن
#4 سلاحورزی 1398-04-24 11:19
مسئولان سعی در حل بیکاری داشته باشند تا جوانان دچار افسردگی و اعتیاد و علافی نشوند ما باید به زندگی جوانان هدف بدهیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا