یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از برنامه‌ریزی برای به نتیجه رسیدن پروژه‌های شهرستان پلدختر خبر داد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در خصوص بازدید روز گذشته از پروژه‌های پلدختر در سخنانی با اشاره به بررسی برخی از پروژه‌های مهم این شهرستان اظهار داشت: تعداد زیادی پروژه خوب شروع شده اما به دلایلی متوقف و یا اینکه هنوز به بهره‌برداری لازم نرسیده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما این بوده که پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم، گفت: اولین پروژه‌ای که مورد بازدید قرار گرفت واحد تولید آهک هیدراته بود که با توجه به منابع معدنی قوی این شهرستان باید روی این حوزه کار کنیم.
خادمی با بیان اینکه قرار بود یک کارخانه در این حوزه با مشارکت شرکت «ایمیدرو» احداث شود که متاسفانه شریک این شرکت نتوانسته خوب کار کند و در این زمینه مشکلاتی به وجود آمده است، گفت: ما به جد دنبال این هستیم که شرکت «ایمیدرو» سریعا شروع به کار کرده و یا شریک خود را فعال کند.
استاندار لرستان با اشاره به پروژه پرورش ماهیان خاویاری در پلدختر نیز گفت: ظرفیت این واحد ۲۵ تن تولید خاویار است که با تکنولوژی جدید در حال احداث است؛ در این رابطه مشکلات تسهیلات بانکی و تامین آب وجود دارد که تصمیمات لازم برای رفع آنها گرفته شد.
وی با بیان اینکه یکی از مسائل و پروژه‌های مهم پلدختر وجود تعدادی ایستگاه پمپاژ نیمه تمام است، گفت: اگر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند حدود ۱۰ هزار هکتار از اراضی این شهرستان آبی می‌شوند.
دکتر خادمی با بیان اینکه پروژه‌هایی که به طور عمده پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارند سال‌هاست که معطل مانده‌اند، گفت: در این راستا امسال و سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم که همه آنها را به نتیجه برسانیم.
استاندار لرستان با بیان اینکه این ایستگاه‌های پمپاژ آب جزو ۱۰۰ پروژه اصلی استان بوده که تعریف کرده‌ایم، گفت: همچنین موضوع مهم و راهبردی در این منطقه بحث خطوط انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی است که باید موضوع حفاظتی و پدافند غیر عامل این خطوط را انجام داده و از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی بیان داشت: در این رابطه به دنبال مقدمات کار هستیم تا پالایشگاهی در این شهرستان ایجاد کنیم، هنوز اوایل کار است و نمی‌شود قول داد اما به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم.
خادمی با اشاره به شهرک صنعتی این شهرستان در گفت: در این شهرک هیچ صنعتی مستقر نشده که پیگیریم اگر بتوانیم آن را به شهرک وابسته به نفت و فرآورده‌های نفتی تبدیل کنیم.
استاندار لرستان همچنین با اشاره به پروژه راهسازی چهارخطه خرم‌آباد - پلدختر نیز بیان داشت: زیر سازی‌های نزدیک به ۲۰ کیلومتر از این مسیر آماده بوده و قطعات دیگر پروژه نیز به پیمانکار سپرده شده است؛ تصمیمات لازم برای اینکه این پروژه زودتر به بهره‌برداری برسد را خواهیم گرفت.

استاندار لرستان:  همه پروژه‌های پلدختر به بهره‌برداری می‌رسند

دیدگاه‌ها  

#1 کوکلا 1396-08-18 21:48
پروژه های نیم تمام و راکد این ندا را به ما می دهد که هر پروژه هم که شما شروع کنید نیمه کاره رها خواهد شد دیگران کاشتند و ما نخوردیم ما هم بکاریم و دیگران نخورند
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-08-19 09:14
پنج شش سال بعد استاندار بعدی همین حرفهای شما رو تکرار می کند .
نقل قول کردن
#3 میر مقدم 1396-08-19 14:41
جناب دکتر خادمی استاندار محترم لرستان سال ۱۳۸۹ دکتر صابری استاندار وقت لرستان کلنگ پالایشگاه پلدختر را به زمین زد ولی همچنان بلا تکلیف است و دو استاندار بعد از ایشان هم نتوانستند گره پالایشگاه پلدختر را باز کنند لذا ما مردم شهرستان پلدختر عاجزانه از شما میخواهیم برای رونق اشتغال به طور جدی پیگیر احداث و تأسیس این پالایشگاه باشید. همچنین محور ارتباطی پلدختر به خرم آباد به دلیل عرض کم و پیچ های خطرناک همواره تصادف دارد خواهشأ این جاده را چهارخطه و ایمن کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا