یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از تشکیل کارگروه فرهنگی اقتصاد مقاومتی در ذیل شورای فرهنگ عمومی این استان خبر داد. به گزارش یافته، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان با اشاره به برگزاری نود و سومین جلسه‌ی شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدالظله العالی) و اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و در راستای ایجاد و ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه، کارگروه فرهنگی این موضوع در زیر مجموعه‌ی شورای فرهنگ عمومی تشکیل خواهد شد.
وی افزود: بنا بر مصوبه‌ی شورای فرهنگ عمومی استان، مسئولیت این کارگروه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه‌ی شورا در استان خواهد بود و مشاور فرهنگی استاندار لرستان، اداره کل تبلیغات اسلامی، صداوسیما، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، سازمان امور اقتصاد و دارایی، اتاق بازرگانی استان، میراث فرهنگی و دادگستری استان نیز سایر اعضای حقوقی و حقیقی این کارگروه هستند.
حنان خاطرنشان ساخت: یکی از راهکارهای اجرای موفق طرح اقتصاد مقاومتی، تبدیل آن به یک گفتمان عمومی در جامعه است که برای این کار نیازمند اجرا و انجام فعالیت‌های فرهنگی هستیم و کارگروه فرهنگی اقتصاد مقاومتی در استان با همین هدف تشکیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 مجید 1396-05-24 13:06
✳️طی چندروزه گذشته شخصی خارج ازروستای ناصروندکه نزدیک به۱۵سال پیش یک قطعه زمین کشاورزی درنزدیکی روستاخریداری کرده باادعای اینکه مجوز چاه کشاورزی دارداقدام به حفاری درزمین مذکورکرده وکارخودراپیش می برد,که بااعتراض شدیدمردم روبرواست

✳️اماسوال اینجاست دراین روزهاکه تمام مسوولان نظام جمهوری اسلامی ازبحران شدیدآب صحبت میکنند
چه کسی چنین مجوزی راصادرکرده است؟؟؟؟

✳️چطورمیشوددرفاصله ای کمتراز"یک کیلومتری"باروست اچاه کشاورزی حفرکرد؟؟؟

✳️مردم روستای ناصروندبیش ازده پرونده برای درخواست چاه کشاورزی طی سی سال اخیربه اداره امورآب تحویل داده اندوحتی عده ای ازاهالی هم به مرکزکشور(تهران) سفرکرده اندتابلکه مجوزی برای انهاصادرشود
امانشدکه نشد!!!!


✳️ومردم روستاکه هرکدام حداقل۱۰هکتارزمی ن کشاورزی دارند,مجوزی داده نمیشود!!!!

✳️مگراهالی روستای ناصروندجزءاین استان وکشورنیستند؟

✳️مگرهمه مردم ایران دربرابرقانون یکی نیستند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا