یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرانجام با تصميم مسوولان لرستان، اجازه‌ي اكران فيلم ايران برگر در استان داده شد.
به گزارش خبرنگار يافته به دنبال انتشار خبر ممنوعيت اكران ايران برگر در سينماهاي لرستان و اعتراض برخي از علاقه‌مندان هنر و سينما به اين مسأله، مسوولان استان تصميم گرفتند با بيش از يك ماه تاخير نسبت به اكران اين فيلم در كشور، اجازه‌ي اكران به اين فيلم بدهند.
بر اين اساس، نمايش فيلم كمدي ايران برگر از عصر روز شنبه 5 اردي‌بهشت در سينما استقلال خرم‌آباد آغاز مي‌شود.
ایران برگر پیش از اکران عمومی، روز چهارشنبه 20 اسفندماه در سالن شماره يك سينما استقلال خرم‌آباد با حضور جمعی از هنرمندان و مسوولان استان لرستان به نمایش در آمد. حضار معتقد بودند استفاده از زبان لُری در این فیلم سینمایی نابه‌جا بوده و به هجمه فرهنگی موجود علیه سنت‌ها و زبان‌های لری کمک کرده است، لذا مراتب اعتراض خود را به اطلاع مسعود جعفري‌جوزاني كه هنگام اين اكران خصوصي در خرم‌آباد حضور پيدا كرده بود، رساندند.
ایران برگر فیلمی كمدي به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، نویسندگی مسعود جعفری‌جوزانی و محمدهادی کریمی و تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری جوزانی ساخته سال ۱۳۹۳ است.
فریبا متخصص(اصالتاً بروجردي)، محمدرضا هدایتی، حمید گودرزی(اصالتاً بروجردي)، علی نصیریان، احمد مهران‌فر، میرطاهر مظلومی، محسن تنابنده، فتح‌الله جعفری جوزانی(اصالتاً ملايري)، گوهر خیراندیش، سیروس میمنت، شهره لرستانی(اصالتاً خرم‌آبادي)، سعید دلیری، سحر جعفری‌جوزانی (اصالتاً ملايري) نیوشا ضیغمی، اسماعیل خلج، حمیدرضا حیات، سیاوش چراغی‌پور، هاشم روحانی، سمیه نجومی، اکبر رحمتی، صادق توکلی، رادمهر کشانی، سیروس میمنت، منصور نوبخت، محمدباقر کریم‌پور، بهرام افشاری، رضا عشقی، سعید دلیری، محمد صادق‌پور، سودابه گودرزی(اصالتاً بروجردي) و هادی کاظمی از جمله بازيگراني هستند كه در اين فيلم به ايفاي نقش مي‌پردازند.
اين فيلم تا كنون حدود 3 و نيم ميليارد تومان فروش داشته و از اين نظر در صدر جدول فروش فيلم‌هاي كشور قرار دارد. پس از اين فيم، "رخ ديوانه" كه نوروز امسال در سينما استقلال خرم‌آباد نيز اكران شد با فروش 2 ميليارد و 100 ميليون تومان در رده دوم قرار دارد.
همچنين در سالن شماره 2 سينما استقلال خرم‌آباد فيلم روباه اكران مي‌شود. در فيلم روباه كه كارگرداني و نويسنده‌ي آن بهروز افخمي است، فیلم ماجراي یک مامور اسرائیلی است که برای دور جدید ترور دانشمندان اتمی به ایران فرستاده می‌شود. این مامور ورزیده تنها کار می‌کند و از همکاری آدم‌های فریب خورده و یک‌بار مصرف استفاده می‌کند که تا آخرین لحظه از ماموریت خود خبر ندارند. یک موتور سوار مسافرکش در دام او می‌افتد و نادانسته برای ترور تعلیم می‌بیند و ...
قابل ذكر است سانس‌هاي نمايش سينما استقلال خرم‌آباد فقط بعدازظهرها بوده و از ساعات 2، 4، 6 و 8  عصر طي 4 سانس نمايش، پذيراي علاقه‌مندان فيلم و سينما هستيم.
در سالن همكف سينما (شماره يك) كه لژ خانوادگي نيز محسوب مي شود 317 صندلي و در طبقه دوم سينما (شماره دو) 142 صندلي نصب شده و ظرفيت كل سينما طي يك سانس 459 نفر مي‌باشد.
علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيش‌تر در مورد اكران فيلم و فروش بليت مي‌توانند با شماره تلفن 33302214 تماس بگيرند.
 ايران برگر به لرستان آمد/ آغاز اكران فيلم جوزاني در سينماهاي لرستان
رضا - ج

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم ابادی 1394-02-05 22:26
با سلام چرا در استان ما همیشه عده ی انگشت شمار برای اثبات بودن خود می بایست از مردم مایه بگذارند و مسولین نیز تحت تاثیر شانتازبازی این افراد قرارگیرند. هر چند این تصمیم دیر اعلام شد ولی باز هم جای تقدیر و تشکر دارد که در مقابل این افراد ایستادگی و مجوز نمایش این فیلم داده شد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا