یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاري هشتمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات و خبرگزاری‌هاي غرب كشور در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام حمید‌رضا حنان با اشاره به میزبانی لرستان در برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات غرب کشور افزود: با حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات لرستان، هشتمین جشـنواره منطقه‌ای مطبوعات و حجت‌الاسلام حميدرضا حنان مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستانخبرگزاری‌هـای غرب کشور با حضور اهالي رسانه استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، همدان و لرستان، نیمه دوم اردی‌بهشت‌ماه سـال 1394 در خرم‌آباد برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره به منظور افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از کلیه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب مطبوعات و خبرگزاری‌های فعال و داراي مجوز غرب کشور شامل استان‌های ذکر شده برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می‌آيد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بخش‌های جشنواره را شامل 3 بخش تخصصی و حرفه‌ای(منطقه‌ای) که شامل مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز (مکتوب)، طنز (تصویری)، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و بخش ویژه (منطقه‌ای) که در این بخش مقالات تحلیلی مندرج در مطبوعات و خبرگزاری‌ها با موضوع شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» بررسی خواهد شد.
حنان همچنین بخش سوم را شامل بخش موضوعی و حمایتی‌(استانی) عنوان کرد و افزود: این بخش شامل: محیط زیست (با حمایت و اعطای جوایز از سوی اداره کل محیط زیست استان لرستان) می‌باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت‌: در این بخش فقط نشریات و خبرگزاری‌های داخلی استان لرستان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و در بخش موضوعی صرفاً بخش‌هاي مقاله‌، گزارش‌ و عکس، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
حنان در خصوص شرایط و مقررات شرکت در جشنواره گفت: آثار ارسالی می‌بایست از تاریخ يكم فروردين 93 تا 28 اسفندماه همين سال در مطبوعات و خبرگزاری‌هاي داراي مجوز منتشر شده باشند و کلیه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان های شرکت کننده با گستره استانی، منطقه‌ای یا سراسری امکان شرکت در جشنواره را خواهند داشت.
وی افزود: ضمائم استانی روزنامه‌های سراسری مجاز به شرکت در جشنواره نیستند و آثار و مطالب بدون امضاء و با امضاء مستعار پذیرفته نمی‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در خصوص زمان و نحوه ارسال آثار افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، آثار خود را حداکثر تا تاریخ 31 فروردين 94 در آن‌جا آپلود نمایند.

 

دیدگاه‌ها  

#1 فرشید گله داری 1393-12-29 18:00
با سلام جناب حنان لطفا بلبشوی مطبوعاتی را حل کنید تا جایگاه هر کس معلوم شود. دیگر این قبیل نشست ها فایده ندارد ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا