یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اداره كل آموزش و پرورش استان لرستان منصوب شد.
سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اداره كل آموزش و پرورش استان لرستان منصوب شدبه گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، گودرز كريمي‌فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با صدور حکمی "مجتبی بهمنیان" را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی‌ آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد.
بهمنیان که دانش‌اموخته کارشناسی ارشد رشته فلسفه است، طي مدت 31سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی همچون معاون آموزش متوسطه ناحیه دو خرم‌آباد‌، مدرس مراکز آموزش عالی، دوره‌های آموزش ضمن خدمت فرهنگیان و تدریس در پردیس فرهنگیان را تجربه کرده است‌.
وی همچنین از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است و دارای مقالات علمی و پژوهشی متعددی در عرصه تعلیم و تربیت می‌باشد‌.
لازم به ذکر است پيش از اين "عبدالکریم کشوری" عهده‌دار این مسوولیت بود.
 
سرپرست آموزش و پرورش منطقه ویسیان منصوب شد
حسين مرادي رئيس آموزش و پرورش ويسيانمدير كل آموزش و پرورش لرستان در حکمی "حسین مرادی" را به عنوان سرپرست منطقه ویسیان منصوب کرد.
مرادی که از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است فوق لیسانس حقوق دارد و در مدت 29 سال خدمت در آموزش و پرورش به عنوان کارشناس، کارشناس مسوول، دبیر و مشاور مدارس انجام وظیفه کرده است.
مراسم معارفه‌ي مرادي با حضور باقر توكلي معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.
قابل ذكر است پيش از اين "محمد‌حسین سبزوار" رئیس آموزش و پرورش ویسیان بوده است.
 
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش لرستان منصوب شد
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی "محمد‌حسین احمدی" را به عنوان مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد.
احمدی که دانش‌اموخته كارشناسي رشته ادبیات فارسی است 28 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد‌.
وی که عضو خانواده معظم شاهد است در کارنامه کاری خود علاوه بر تدریس در مراکز آموزشی مسوولیت‌هایی همچون رئیس آموزش و پرورش ویسیان و رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش لرستان را دارد‌.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه احمدی گفت‌: در دنیای امروز، که نقش نیروی انسانی در سازمان بیش از پیش نمایانگر  است، یکی از مسائلی که فراروی مدیران قرار دارد نحوه انتخاب کارکنان است.
گودرز کریمی‌فر افزود‌: آن‌چه همه صاحب‌نظران بر آن اتفاق نظر دارند این است که باید بین شغل و شاغل تناسب و ارتباطی مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش لرستان منصوب شدمنطقی وجود داشته باشد. از این رو، تامین نیروها و کارکنانی که مطابق اهداف سازمانی از عهده وظایف محوله خویش به خوبی برآیند و در جهت پیشبرد اهداف و خط مشی‌های سازمان، نقش خود را به نیکی ایفا کنند، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران است وی خاطر نشان کرد: اگر پیچیدگی‌های متنوع امروزی در سازمان‌ها از نظر اتوماسیون، تنوع وظایف، محیط متلاطم و مانند آن مد نظر قرار گیرد، اهمیت برخورداری از نیروهای لایق و کاردان دو چندان خواهد شد.
وی اضافه کرد‌: هرگاه جذب و انتخاب نیرو در سازمان به نحو شایسته‌ای طرح ریزی شود، می‌توان اطمینان داد که سازمان از ناهنجاری‌های رفتاری کارکنان یا نابه‌سامانی‌های بسیار دیگرآسیب‌نخواهد دید، زیرا موفقیت و یا شکست هر سازمانی در وهله‌ي نخست، در گرو انتخاب صحیح کارکنانش و در مرحله بعد، منوط به کارکرد اعضای آن است.
وی بر حساسیت کار گزینش‌گران تاکید کرد و گفت‌: باید با ظرافت و دقت و اجتناب از تنگ‌نظری‌های مذموم به دنبال شناسایی نیروهای نخبه و توانمند برای هدایت آموزش و پرورش به سمت پیشرفت و بالندگی بود‌.
وی بر امنیت فرهنگی تاکید کرد و گفت‌: گزینش‌گران باید امنیت فرهنگی را برای تلاش‌، نشاط و پویایی نیروهای انسانی آموزش و پرورش فراهم کنند‌.
كريمي‌فر تاکید کرد‌: تنگ‌نظری در آموزش و پرورش معنایی ندارد و باید با دوری از مچ‌گیری به دنبال پیشگیری از مشکلات احتمالی بود‌.
احمدی مدیر جدید هسته گزینش آموزش و پرورش لرستان هم در سخنانی با اشاره به حرکت اصولی بر مبنای ارزش‌های نظام و انقلاب گفت‌: ما به مسوولیت به عنوان امانتی گران‌بها می‌نگریم که باید با وسواس و دقت زیاد آن را حفظ کرد‌.
وي تاکید کرد‌: قرآن کریم نقش بسزایی برای نیروهای لایق قائل است و  برخورداری از کارکنان شایسته همواره مد نظر مدیران بوده است. "داریوش احمدی‌فر" مدیر سابق هسته گزینش آموزش و پرورش لرستان هم در سخنانی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در زمان تصدی مسوولیتش گفت‌: کار در گزینش باید با صبغه و نگاه عبادی صورت گیرد تا گذر از موانع و محدودیت‌‌ها را برای انسان آسان کند‌.
قابل ذكر است در اين مراسم از زحمات "داريوش احمدي‌فر" كه حدود 6 سال عهده‌دار اين سمت بود قدرداني به عمل آمد.
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1393-12-16 18:47
با ارزوی موفقیت برای دوست وهمرزم گرامیم مجتبی بهمنیان .
نقل قول کردن
#2 نصرت پور 1393-12-25 14:54
با آرزوی موفقیت برای اساتید گرامییم آقایان مرادی و بهمنیان، انشاالله که همیشه سربلند وسرافراز باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا