یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از پایان چهارمین جلسه اعضای هیات مدیره خانه‌هاي مطبوعات کشور که با حضور کیانوش رستمی نایب‌رییس خانه مطبوعات کشور و رضا طولابی مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اين خانه از لرستان در موسسه نشرآوران تهران برگزار شد، دو نماینده‌ی خانه مطبوعات لرستان با حضور در محل معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص كيانوش رستمي مدير خانه مطبوعات لرستاننحوه برگزاري، زمان جشنواره مطبوعات غرب کشور به میزبانی خرم‌آباد با حسن محرابی مدیر کل امور مطبوعات داخلی معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بحث و گفتگو کردند.
به گزارش يافته، از دیگر اقدامات صورت گرفته‌ی اعضای خانه مطبوعات لرستان می‌توان به مکاتبه و حضور رستمی و طولابی در مرکز تحقیقات و پژوهش معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اشاره کرد.
در دیدار، دو نماینده لرستان با دکتر گیتی علی‌آبادی معاون مرکز تحقیقات نحوه و زمان برگزاری کلاس‌های آموزشی در ژانرهای مختلف چون روزنامه‌نگاری نوین‌، عکاسی و ... اهدا کتاب‌های آموزشی جهت تاسیس کتابخانه و استفاده‌ی خبرنگاران در خرم‌آباد و لرستان، مذاكره نمودند.
دکتر رستمی مدیر خانه مطبوعات لرستان در خصوص لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی و آشنایی اصحاب رسانه‌ی مطبوعات لرستان و همچنین نیاز مبرم لرستان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی توضیحات جامع و کاملی ارائه دادند.
معاون آموزش مرکز تحقیقات نیز قول مساعد داد که ضمن همکاری با خانه مطبوعات لرستان ظرف سال آینده نسبت به تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه‌ی خانه مطبوعات لرستان و نيز برگزاري دوره آموزشي روزنامه‌نگاري نوين مساعدت لازم را به عمل خواهند آورد.
 
رضا  طولابی

 

دیدگاه‌ها  

#1 محمود کوماس جودکی 1393-12-08 16:57
سپاس از پی گیری های این دو عزیز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا