یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از منع تردد خودرویی پل صفوی (پل گپ) خرم آباد در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، عطا حسن‌پور با اشاره به قدمت تاریخی این پل در مرکز شهر خرم‌آباد افزود: پل صفوی از آثار تاریخی دوره صفویان در مرکز این شهر، در کنار محوطه تاریخی باغ گلستان مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک قرار گرفته است
او گفت: با هماهنگی و رایزنی انجام شده با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و شهرداری خرم آباد، مقرر شده بزودی با احداث دو پل موقت در بالا و پایین دست پل صفوی، تردد خودرویی از روی پل یاد شده در آینده نزدیک برداشته شود.
او تصریح کرد: پل صفوی از جمله آثار ثبت شده تاریخی لرستان است که به شماره 2354 مورخ 1378/3/17 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.



دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1402-10-30 17:17
بهتره بجای احداث پل موقت .عملیات تکمیل همون پل نیمه کاره (پایین تر از پل گپ ) رو شروع کنن .چونکه پل های موقت علاوه بر چشم انداز زشت در فصل بارندگی خطرناک هستن .
نقل قول کردن
#2 دانشجو 1402-10-30 19:42
این چه طرحی است؟ اول دو تا پل یکی در شمال و یکی در جنوب پل گپ بسازند بعد بیان اینو تردد ممنوع کنند
نقل قول کردن
#3 خرم‌آبادی 1402-11-01 21:16
به نقل از حمید ت:
بهتره بجای احداث پل موقت .عملیات تکمیل همون پل نیمه کاره (پایین تر از پل گپ ) رو شروع کنن .چونکه پل های موقت علاوه بر چشم انداز زشت در فصل بارندگی خطرناک هستن .

پل موقت دقیقا عامل کند شدن جریان آب و بصورت سد عمل می‌کنند مثل سال ۱۳۹۸ که باعث شدند مرکز خرم‌آباد را سیل ببرد
نقل قول کردن
#4 شهروند 1402-11-01 21:17
چنتا پل بسازند تا ترافیک و راه بندان به‌وجود نیاید مثلا چرا پل افلاک چندساله بلاتکلیف رها شده است؟؟؟ اول پل بسازند بعد بیان اینو پیاده رو کنند چون اونجا قفل میشه و راه‌بندان بیداد میکند
نقل قول کردن
#5 علی 1402-11-02 01:08
همه ی ادارات و مراکز آموزشی و ساختمان های پزشکی و در مانی رو در یک نقطه جمع کردن و انتظار دارن ترافیک کم بشه ؟
بندگان خدا کلیه بجز بروجرد و الیگودرز و ازنا بقیه هم داستانی ها تنها مراکز درمانی خرم آباد رو برای درمان انتخاب میکنن که حتی یک پارکینگ هم ندارن.
به نظرم تنها راه نجات خرم آباد از ترافیک اینه که مسئولین غیر بومی بکارگیری کنن.
اون مسئولی که خودش با برگزاری مراسم گرامیداشت بستگانش از شقایق تا سبزه میدان ترافیک ایجاد میکنه همون بهتر که بده تهران خدمت کنه
نقل قول کردن
#6 شهروند 1402-11-03 13:07
برید کوچه ها و خیابان‌های گلدشت غربی را آسفالت و لکه گیری و تمیز کنید انصافا انگاری با موشک و بمب زدن تو این خیابان‌ها، چرا اینقدر کیفیت آسفالت بد است و این همه چاله و گودال و دست‌انداز توی این گلدشت غربی است؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا