یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

منصور احمدی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: باتوجه به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، دستگاه‌های اجرایی لرستان باید اقدامات فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، به ریاست دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان، و با حضور مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضای شورا در محل استانداری لرستان برگزار شد.
این جلسه با رویکرد سازوکارهای تبیین عملکرد دولت، پرداختن به برنامه‌های اعیاد شعبانیه، برنامه‌های هفته گرامی‌داشت حکیم نظامی در لرستان، معرفی ظرفیت‌های گردشگری برای ایام نوروز و مدیریت انتشار اخبار در مواقع بحران و توزیع آگهی‌ها در رسانه‌ها برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان ضمن تشریح دستور جلسه با اشاره به اینکه در آستانه اعیاد شعبانیه قرار گرفته‌ایم افزود: نیمه شعبان یکی از ایام منحصر به فرد در طول سال است؛ بنابراین لازم است برنامه‌های ویژه‌ای با تبیین فلسفه‌ مهدویت از سوی دستگاه‌ها و رسانه‌ها در نظر گرفته شود.
احمدی با بیان اینکه روز ۲۱ اسفند در تقویم رسمی ایران به عنوان روز بزرگداشت نظامی گنجوی نام‌گذاری شده است افزود: اهمیت جایگاه ادبی، هنری و حکمی حکیم نظامی در ادبیات می‌طلبد که دستگاه‌ها و حوزه‌های اطلاع‌رسانی در مقام و جایگاه حکیم نظامی برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشند.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان با تأکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص ماه مبارک رمضان در استان صورت پذیرد افزود: در آستانه عید نوروز برنامه‌های فرهنگی - هنری در حوزه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و به‌ویژه در حوزه معارف اسلامی در مقدمه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شود.
احمدی با بیان اینکه در توزیع آگهی‌ها مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت قانون هستند افزود: برخی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه قانون را رعایت نمی‌کنند در حالی که توزیع این آگهی‌ها برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
براساس این گزارش پیگیری برگزاری انتخابات خانه مطبوعات در این جلسه مطرح و گزارشی در این زمینه ارائه شد. همچنین مصوب شد که مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت قانون توزیع آگهی‌ها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به عنوان مرجع و مصدر توزیع آگهی‌ها در استان می‌‌باشد.
 همچنین با توجه به اینکه مدیریت اطلاع‌رسانی در بحران‌ها باید شکل بگیرد همه رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب مکلف شدند که منبع ارائه اخبار را فرمانداران شهرها بدانند

دیدگاه‌ها  

#1 حاتمی 1401-12-04 10:08
تمام ورودی ها و در و دیوار خرم‌آباد شعار و تبلیغ و اسم کاندیداهای سالیان گذشته است لطفا شهرداری خرم‌آباد با یک سطل رنگ اینهارو تمیز و رنگ آمیزی کند
نقل قول کردن
#2 اسکینی 1401-12-04 10:10
آقایان شاغل در شهرداری پس کی این پارک شهر جنب سینما استقلال را تکمیل و درست می‌کنند الان ۳ ساله بلاتکلیفه همچنین ورودی ترمینال خرم‌آباد هم درست شود و جایگاه گاز سی ان جی پیروزی جابجا شود چون عامل ترافیک و راه بندان است
نقل قول کردن
#3 الوندی 1401-12-04 17:45
ورودی خرم‌آباد از فرودگاه تا میدان شقایق فاقد باند کندرو است همچنین آسفالت هم ندارد و پل ماسور را بعد از ۶ سال تکمیل و درست کنند
نقل قول کردن
#4 فیصی 1401-12-05 17:18
ماه رمضان ماه مهمانی خداوندمتعال هست.چرابرای بیکاری .سن بالای جوانان.پیرشدن جمعیت ایران.گرانی مسکن وکرایه خانه .گرانی لوازم خانگی وگرانی کالای خوراکی مردم همانندشیرتا گوشت .برنج وگرانی سایرکالا نیستید؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا