یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در آستانه سفر رئیس جمهور به استان، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش که به لرستان سفر کرده است با حضور در اداره کل آموزش و پرورش، مشکلات و شکایات فرهنگیان و مراجعه‌کنندگان را بررسی کرد.
به گزارش یافته، محمد حسین کفراشی در حاشیه سفر خود با حضور در استودیو الفبا گفت: در وزارت آموزش و پرورش یک سامانه به آدرس Shekayat.medu.ir تعریف شده است که در دو بخش شکایات و گزارش مردمی، درخواست‌ها و تخلفات احتمالی، ثبت و کد رهگیری برای متقاضی صادر می‌شود و همکاران ما در نواحی و مناطق کمتر از ۱۰ روز فرصت دارند تا به شکایات مطرح شده که کد پیگیری دارند پاسخ دهند و اگر پاسخ قانع‌کننده نباشد در سطح استان یا در سطح وزارت مجدد بررسی خواهد شد.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به گزارشات مردمی هم اشاره کرد و گفت؛ سالانه بیش از شش تا هفت هزار گزارش مردمی واصله می‌شود که همکاران ما همه آن‌ها را پیگیری خواهند کرد.
کفراشی با اشاره به اینکه مهمترین مسأله‌ای که امروز در لرستان به آن پرداخته شد بحث استخدام بود گفت: در این زمینه بر اساس میزان دانش‌آموزان و اعلام نیاز استان‌ها همکاران جذب می‌شوند.
وی در ادامه با قدردانی از زحمات معلمان و فرهنگیان کشور در ایام کرونا گفت: معلمان جهادگران تعلیم و تربیت هستند و همه مردم قدردان زحمات آنان هستند و ما هم به نوبه‌ی خود از همه‌ی این زحمت‌کشان تقدیر و قدردانی می‌کنیم.
این مقام مسئول وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سؤال که چرا برخی از فرهنگیان با وجود قبولی در آزمون مدیران به عنوان مدیر به کار گرفته نمی‌شوند گفت: معمولاً تعداد متقاضیان بیشتر از اعلام نیاز هست و بر اساس معیار و نمره قبولی برخی به عنوان مدیر به کارگیری می‌شوند و بقیه افراد هم که در آزمون قبول شده‌اند قبولی آن‌ها معتبر است و در سال‌های دیگر یا در زمانی حتی فواصل سال اگه نیار باشد از ظرفیت آنان استفاده می‌شود.

 



خبر: لک

دیدگاه‌ها  

#1 سلاحورزی 1400-09-19 14:23
آزمون استخدامی زیر نظر سازمان سنجش برگزار کنند اگر معلم ندارند. خواهش می‌کنم بفکر جوانان تحصیلکرده بیکار باشید و آزمون استخدامی برگزار کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا