یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با آغاز هفته حمایت ازحیوانات و عدم خشونت علیه آنان، علی پارسافرد فعال حوزه محیط زیست (مدیر کانال سمندربان لرستان) گفتگویی دوستانه با مردی که به مارخور ایران معروف است، داشته است.
پارسافرد در این رابطه به خبرنگار یافته می‌گوید: این فرد که علاقه وافری به خوردن گوشت مار دارد ضمن گفتگو و پرسش و پاسخ‌های فراوان به جمع فعالان محیط زیست زاگرس پیوست.
وی افزود: این مرد (که نخواست نامش فاش شود) شگردی عجیب در به دام انداختن مارهای ناشناخته دارد، هیچ‌گونه ترسی ازمارها ندارد و به سهولت آن‌ها را شکار کرده و از گوشت آنان استفاده می‌کند.
نکته قابل توجه اینکه وی در شناخت انواع مار نیز تبحر دارد.
این فعال محیط زیست یادآور شد این فرد بسیار مهربان و مردم‌دار است. وی کارگر زحمت کشی است و در میان مردم از وجهه خوبی برخوردار است.

پیشنهاد کمک به سازمان محیط زیست ایران و خزنده شناسان ایران:
پارسا فرد همچنین به سازمان سم‌شناسی و سم گیری از مارهای ایران پیشنهاد استفاده از توانایی‌های این فرد جهت گرفتن سم برای تهیه پادزهر و واکسن مارزدگی را می‌دهد. مرد مارخور ایران و فعال محیط‌زیست کنونی امیدوار است به سازمان محیط زیست ایران و خزنده شناسان ایران کمک کند.
تجربه نشان داده فرهنگ سازی را از هر نقطه شروع کنیم نتیجه میدهد و کارساز است. باید انسان‌های مستعد را برای استفاده درست از قابلیت‌هایشان کمک کنیم.

مرد مارخور به جمع فعالان محیط زیست پیوست

دیدگاه‌ها  

#1 مریم 1395-06-25 10:20
جنوبیه؟
نقل قول کردن
#2 قاعدرحمت 1395-06-25 15:47
کجایی هستن؟ایلامیه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا