یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پانزدهمین شب‌ آواز ایرانی روز شنبه 27 شهریورماه با حضور هنرمند لرستانی برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در پانزدهمین شب آواز ایرانی "یونس خان‌بیگی" از لرستان به همراه محسن عبادتی، جاهد محمدی و سینا مشفقی یكی از گروه‌‌های شركت كننده در مراسم خواهند بود كه به اجرای آوازی در مایه شوشتری و اصفهان با استفاده از غزل‌هایی از حافظ شیرازی می‌پردازند.
 این برنامه در حالی برگزار می‌شود كه علاوه بر حاضران سالن، مردم سراسر كشور نیز می‌توانند این اجرا را به شكل برخط تماشا كنند.
یونس خان‌بیگی متولد 1363، شهرستان دلفان لرستان دارای مدرك كارشناس ارشد هنر است. وی آموزش آواز ایرانی را نزد استاد حمیدرضا نوربخش آموخته است و موسیقی نواحی ایران و مقامات موسیقی لكی، كردی را نزد استاد سید حسن خان بیگی فرا گرفته است. همكاری با گروه‌های موسیقی هیوا، اشراق، نجوا و همچنین برگزاری كنسرت‌های متعدد در سطح كشور از جمله فعالیت‌های هنری یونس خان‌بیگی به شمار می‌رود.
از دیگر بخش‌های برنامه شب آواز ایرانی می‌توان به اجرای ساقی كاكاوند به همراه نیما عیوضی (نوازنده تار) اشاره كرد كه به اجرای آوازی در دستگاه ماهور با استفاده از غزل‌های حافظ می‌پردازد.
 قابل ذکر است علاقه‌مندان برای تماشای برخط پانزدهمین شب آواز ایرانی می‌توانند‌ به وب‌سایت موسسه حام به نشانی e-haam.ir  مراجعه كنند.
 پانزدهمین شب آواز ایرانی به همت مركز موسیقی و مركز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه 27 شهریورماه ساعت 18 در تالار «اندیشه» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

در تهران برگزار می‌شود  شب آواز ایرانی برخط با حضور هنرمند لرستانی

دیدگاه‌ها  

#1 همکلاسی روزهای دور.چشم پنام 1400-11-01 14:53
واقعاافتخارمیکن م به سیدعزیزمان روح تازه ای درکالبدموسقی لکی دمیده دمت گرم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا