یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان، مهرماه امسال و با حضور ناشران کشوری و استانی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام "حمیدرضا حنان" با اعلام این خبر، گفت: استقبال گسترده‌ی مردم از هشتمین و نهمین نمایشگاه کتاب در سال‌های گذشته، ما را بر آن داشت که در خصوص برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهیم.
وی افزود: در همین راستا جلسات و مکاتبات لازم صورت گرفته و مقرر شد که همچون سال‌های گذشته و هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، شاهد برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور ناشران شاخص کشوری و استانی باشیم.
حنان تصریح کرد: مطالعه و کتاب‌خوانی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه و به خصوص جوانان و نوجوانان استان لرستان است و در همین راستا دستگاه‌های فرهنگی موظف به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع در این خصوص هستند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته، برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی در حین برگزاری نمایشگاه کتاب استان به اجرا در می‌آید تا بر کیفیت این رویداد بی‌افزاید.

دیدگاه‌ها  

#1 بهاروند 1395-06-22 23:14
بن کتاب رو باید از کجا تهیه کرد؟
نقل قول کردن
#2 هداوند 1395-06-22 23:46
خیلی خوبه…فقط مشکل رفت و آمد داره…ایکاش سرویس بزارن…تو دانشگاه هم اطلاع رسانی بکنند…امیدوارم مردم هم استقبال خوبی داشته باشند فقط خواهشأ گزارشات کاملتری درباره نمایشگاه کتاب بنویسید مرسی باتشکر
نقل قول کردن
#3 سعیده احمدحسنی 1395-06-23 11:03
به دانشجوها و کارمندان ادارات بن خرید کتاب بدهند تا شاهد استقبال همگی باشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا