یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 گروهی از گردشگران فرانسوی با اتومبیل از لرستان دیدن می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رئیس جامعه تورگردانان کشور در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: سومین گروه از اتومبیلرانان گردشگر فرانسوی روز سه‌شنبه 23 شهریورماه از مرز بازرگان وارد ایران می‌شوند.
"ابراهیم پورفرج" افزود: قرار است این گردشگران که با اتومبیل خود از فرانسه راهی ایران شده اند طی 27 روز شهرهای مختلف ایران را بازدید کنند.
وی با اشاره به اینکه این گروه سومین گروهی است که امسال تحت عنوان مسابقات رالی گردشگری وارد ایران می‌شوند گفت: قرار است این افراد از شهرهای زنجان، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، همدان‌، لرستان، یزد، کرمان، گیلان، مازندران، خراسان جنوبی و مرکزی، اصفهان و سمنان دیدن کنند.
پور فرج افزود: مقصد نهایی این گردشگران کویر لوت است که به‌تازگی ثبت جهانی شده است.
رئیس جامعه تورگردانان کشور حضور این گردشگران را نشانه امنیت ایران در منطقه دانست.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1395-06-22 12:48
سهم لرستان از این تور گردشگری چند ساعت بیشتر نیست و فقط در بازدید از قلعه فلک الافلاک خلاصه میشه!در حالی که لرستان هزاران جاذبه های توریستی داره اما با عدم بازدید از اماکن تاریخی و توریستی فکر میکنن فقط یه قلعه داریم و دیگر هیچ...البته همین قلعه خودش یه دنیا میرزه ولی کاش از بقیه جاذبه های گردشگری لرستان نظیر دریاچه ها و آبشارهای طبیعی و پل های تاریخی هم بازدید کنند تا بدانند بهشت گمشده ایران کجاست.
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1395-06-22 13:11
درآمد صنعت توریسم و گردشگری از در آمد فروش نفت که سرمایه ملی است بیشتر است و الان کشورهای مثل ترکیه و مصر وخیلی از کشورهای دیگر از این راه سالانه ملیاردها دلار سرمایه بدست میارن .ورود توریست به کشور علاوه بر درآمد زایی و ایجاد شغل باعث میشه چهره خوبی از کشورمان در سطح دنیا به نمایش گذاشته بشه و بسیاری از تبلیغات خصمانه رو خنثی کنه.....امیدوار م وقتی مردم با توریستهای خارجی برخورد میکنن . رفتار و گفتارشان باعث عزت ،ایران و ایرانی شود .
نقل قول کردن
#3 حسين 1395-06-22 22:16
جذب توريسم نياز به امكانات زير بنايي دارد از قبيل :فرودگاه درجه يك :راه اهن.هتل هاي لوكس.پايانه مسافر بري برون شهري سرويس تاكسيراني مجهز وبه روز .امكانات سرويس بهداشتي در سطح شهر . احداث باغ موزه هاي جديد .خطوط اتوبوسراني مجهز ولوكس. ايا چنين امكاناتي در سطح شهر داريم ؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#4 مهسا 1395-06-23 13:34
درشهر خرم آبادکه هم ازلحاظ رشدجمعیتی رو به فزونیست وهرروز خیل مهاجران افزوده میشود وهرروزهم تعدادخودروهابیشتروبیشترخواهدشد
مسئولان برای حل مشکل پارکینگ چاره ای بیندیشند خیابانها کم عرض وشلوغ وهرروزجریمه تخلف توقف خودروهادرکنارخی ابان
مسئولان مربوطه وشهرداری وشورای ترافیک ونظام مهندسی بایدمشکل پارکینگ رابرطرف کنند
هرآپارتمان ومجتمع تفریحی وپارک وواحدهای تجاری ومسکونی وهتل ورستوران وسینما وتالاری ساخته شودضروریست پارکینگ داشته باشندبه هرساخت وسازی بدون پارکینگ نبایدمجوزساخت وسازداد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا