یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سفیر آفریقای جنوبی گفت: با ایجاد زیرساخت مناسب، حضور گردشگران در لرستان بیشتر می‌شود.
"ویلیام مکس فلمن‌وایتد" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یافته در قلعه فلک‌الافلاک با بیان این مطلب، افزود: یکی از موارد مهمی که در لرستان باید ایجاد شود ساخت هتل است زيرا لرستان استاني 4 فصل است و شنیده‌ام در زمستان برف زیادی در لرستان بارش می‌کند و بایستی گردشگران دارای مکان اقامتی مناسب باشند.
وی با بیان این‌ که ساخت هتل در لرستان باید تقویت شود، در ادامه بيان كرد: اگر این کار صورت بگیرد ضمن این‌که حضور گردشگران در استان بیشتر می‌شود، پول هم وارد چرخه اقتصادی لرستان می‌گردد و درآمدزایی ایجاد خواهد شد.
سفیر آفریقای جنوبی گفت از حمام گپ خرم‌آباد هم بازدید کرده‌ام و افزود: چنین حمام‌هایی علاوه بر این‌که کاربری موزه‌ای دارند، بایستی کاربری دیگری هم داشته باشند، زيرا در بحث جذب گردشگر نقش به‌سزایی داشته و جاذبه منحصربه‌فردی برای کشور خواهند شد.
فلمن‌وایتد خاطرنشان کرد: لرستان با چنین جاذبه‌هایی بیشتر از این می‌تواند درآمدزایی داشته باشد و پول وارد استان کند.
وی با بیان این‌که نخستین بار است به لرستان سفر می‌کنم، ابراز کرد: از حضورم در این استان خوشحالم و مکان‌های دیدنی این استان برایم جذابیت خاصی داشته است.
گفتگو: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 پلیس 1395-06-10 00:09
با عرض سلام برای پیشرفت بایستی زیر ساخت ها رو مد نظر داشت و شاه بیت این زیر ساخت ها امنیت و احساس امنیته و لی متا سفانه در بخش نظر سنجی خدمت رسانی نهاد ها اسمی از نیروی انتظامی برده نشده است!!!!!!!!!!!! !!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا