یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری لرستان‌، زینت‌بخش نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان در تهران شده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، در نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان، كنار حدود 70 غرفه دستگاه‌هاي اجرايي و شركت‌ها، برپایی 3 غرفه توسط 3 صنعتگر صنایع دستی نيز جالب توجه است كه اقدام به عرضه پوشاك محلي و صنايع دستي استان مي‌نمايند.
در كنار اين‌ها مالك یک هتل 4 ستاره لرستان و 2 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری نيز زير نظر اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري لرستان نيز در نمايشگاه حضور دارند.
در این نمایشگاه‌ها سعی شده با معرفی پتانسیل‌هاي تاریخی و فرهنگی لرستان در جذب سرمایه‌گذاران داخلی كوشش شود و در کنار آن جاذبه‌های گردشگری استان لرستان نيز به ایرانیان معرفی گردد.
هفته فرهنگی اقتصادی لرستان فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های کمتر شناخته شده لرستان به پایتخت‌نشینان است.
نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان از 25 مردادماه در بوستان گفتگوی تهران کار خود را آغاز کرده و تا 29 مرادماه ادامه خواهد یافت.
صنایع دستی زینت‌بخش نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان هستند

دیدگاه‌ها  

#1 کاشکی 1395-05-28 14:22
اگر قلعه رو آزاد کنند میشه یه نمایشگاه داعم برای تولیدات بومی و محصولات صنایع دستی و موزه صنایع دستی رو در محوطه قلعه احداث کرد.و اطراف قلعه رو به کمپی برای مسافران و گردشگران تبدیل کرد.اگر شرایط و امکانات باشه مطمعنأ گردشگران زمان بیشتری میمانند اما متأسفانه حتی ما یه پارکینگ استاندارد برای مسافران در جنب قلعه نداریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا