یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از حضور ۵۰۰ مهمان در همایش فرهنگی اقتصادي لرستان در تهران در قالب هفته فرهنگی لرستان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "فرید رحمتی" در سخنانی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفتگوی تهران اظهار داشت: این برنامه از ۲۵ تا ۲۹ مرداد‌ماه امسال در فريد رحمتي معاون ارشاد لرستانبوستان گفتگوی تهران برگزار می‌شود.
وی با بیان این که برنامه‌های هفته فرهنگی لرستان در چند بخش برگزار می‌شوند عنوان کرد: برگزاری همایش فرهنگی و اجتماعی لرستان یکی از این برنامه‌ها است که ۲۵ مرداد‌ماه راس ساعت ۱۸ عصر برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که این همایش با حضور چهره‌های ملی، فرهنگی، روزنامه‌نگاران، اساتید دانشگاه و ديگر چهره‌هاي فرهنگي برگزار می‌شود گفت: در این همایش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار لرستان و شماري ديگر از مسوولان استان و كشور حضور خواهند داشت.
رحمتی بیان داشت: همایش فرهنگی و اجتماعی لرستان که در سالن آمفی‌تئاتر بوستان گفتگو برگزار می‌شود بیش از ۵۰۰ مهمان خواهد داشت.
وی در ادامه سخنان خود از برگزاری «شب‌های فرهنگی» در قالب هفته فرهنگی لرستان خبر داد و تصریح کرد: در قالب این برنامه اجرای موسیقی زنده صحنه‌ای، آئینی، شاهنامه‌خوانی، نقالی، نشست لرستان‌شناسی با حضور اساتید علمی برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین از اجرای موسیقی آئینی لرستان در قالب برنامه هفته فرهنگی در نقاط مختلف تهران خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب برنامه هفته فرهنگی لرستان برگزاری 3 نشست تخصصی ادبیات بومی و محلی لرستان، مطبوعات و رسانه، کتاب و کتاب‌خوانی با حضور اساتید برجسته کشور خواهد بود.
رحمتی همچنین از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی لرستان در قالب هفته فرهنگی لرستان خبر داد و تصریح کرد: همچنین اکران فیلم‌های تولیدی استان لرستان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 سیامک 1395-05-24 01:18
چند روز پیش در شهرکرد برای استاد فرج علیپور بزرگداشت گرفته شد. ای کاش ما قدر هنرمندان بزرگ خود رو بیشتر بدونیم. استاد علیپور نابغه کمانچه دنیا باعث افتخار همه ایران
نقل قول کردن
#2 لراصیل 1395-05-24 20:50
با سلام
استاد علیپور افتخار لرستان است چند سالی است این هنرمند محبوب با سفر به دیگر نقاط دنیا به بهترین وجه موسیقی لرستان را معرفی میکند او سفیر فرهنگی لرستان است خدا را شاکر هستیم فرزندان خلف ایشان هم بشدت فعال هستند و مایه فخر و مباهات ملت لر هستند خداوند ایشان و همه کسانی که به موسیقی لرستان خدمت می کنند حفظ کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا