یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جشنواره‌ی داستان کوتاه حیرت (داستان خلاقانه‌ی سال) که به همت مدرسه‌ی داستان‌نویسی حیرت در شیراز برگزار می‌شود امسال دومین دوره‌ی خود را پشت سر می‌گذارد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، این جشنواره که در راستای معرفی خلاق‌ترین داستان کوتاه نویسان کشور برگزار می‌شود از هر گونه اصالت دادن به نگاه خلاقانه در هنر و ساختارشکنی و فراتر رفتن راه‌يابي 5 نویسنده‌ خرم‌آبادی به جمع 50 داستان‌نویس خلاق سالیا برون‌رفت از سنت‌های تثبیت شده‌ی داستان‌نویسی استقبال می‌کند.
براي این دوره 794 اثر توسط  483 داستان‌نویس به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شد که از میان آن‌ها 180 داستان به مرحله‌ی و از میان این آثار 50 اثر برتر به مرحله‌ی نیمه‌نهایی راه یافتند.
داستان‌های «بازدم» نوشته‌ی مریم هومان، «شنجرف شیوه‌ی سیدخلیل» نوشته‌ی شهریار قنبری، «مغز خیس پر از موهای صاف» نوشته‌ی سپیده رشنو، «تشابه صورت‌ها» نوشته‌ی پری شاهیوندی و «سایکو» نوشته‌ی امین شیرپور از خرم‌آباد در میان 50 داستان برتر این جشنواره قرار دارند.
اختتامیه‌ی این جشنواره همزمان با انتشار مجله در نیمه‌ی شهریور‌ماه برگزار خواهد شد و داستان‌های برتر در سایت و مجله رسمی این جشنواره اعلام مي‌شوند.
قابل ذكر است سال گذشته "پری شاهیوندی" با داستان «محله‌مان افغانستان» توانست رتبه‌ی اول و تندیس خلاقانه‌ترین داستان سال را از این جشنواره کسب نماید.

دیدگاه‌ها  

#1 خدیر 1395-05-21 09:11
احسنت.آفرین این عزیزان باید تشویق و حمایت بشوند توسط ارشاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا