یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست دانشگاه پیام نور استان لرستان گفت: از پيشرفت 80 درصدي ساختمان پردیس دانشگاه پیام نور خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري يافته، "منوچهر ططری" در نشست خبری كه در سالن جلسات دانشگاه پيام نور خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: در ساختمان محل احداث پردیس خرم‌آباد يك منوچهر ططريگلخانه برای امور تحقیقاتی و پژوهشی همراه با فضای کارگاهی و ورزشی مناسب تعبيه شده است.
وي بيان كرد: عملیات ساخت پردیس دانشگاه پیام نور مرکز خرم‌آباد بین محدوده دانشگاه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی در منطقه كمالوند قرار دارد.
دكتر ططري با اشاره به واگذاري ساختمان قبلي پيام نور خرم‌آباد در محدوده دهكده المپيك سابق، افزود: ساختمان جديد در حال اجرا و تکمیل است  و با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، طي چند ماه آینده به بهره‌برداری مي‌رسد.
سرپرست دانشگاه پيام نور لرستان با بيان اين كه ساختمان‌های هر 9 مركز دانشگاه پیام نور در شهرستان‌های لرستان دارای فضاهای مناسبی هستند، خاطرنشان كرد: امیدواریم تا مهرماه یا حداکثر تا پایان سال تمامی آن‌ها به بهره‌برداری برسند.
ططري با بيان اين كه دانشگاه پیام نور لرستان ۲۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصيلي دارد، افزود: در مرکز خرم‌آباد حدود 5 هزار و ۵۰۰ نفر و در سایر شهرستان‌ها حدود 14 هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول تحصیل هستند.
سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان همچنين اشاره داشت: این دانشگاه ۲۷۰ کارمند و ۱۲۴ عضو هیأت علمی در استان لرستان دارد كه البته از حدود 2 هزار و 500 استاد مدعو نيز براي تدريس بهتر در دانشگاه‌هاي پيام نور لرستان استفاده مي‌شود.
وي وجود ۹۰ رشته دوره کارشناسی و ۱۳ رشته دوره ارشد در دانشگاه پیام نور لرستان را يك امتياز ويژه براي علاقه‌مندان به تحصيل برشمرد و گفت: دانشجویان پیام نور می‌توانند همزمان در دو رشته این دانشگاه شاغل باشند و از مزاياي ديگر اين دانشگاه ارائه كتب ارزان به دانشجويان نسبت به ساير دانشگاه‌هاست.
سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان همچنين نويد داد: به‌زودی یک شرکت دانش‌بنیان دیگر به دانشگاه پیام نور لرستان اضافه خواهد شد.
ططری اظهار داشت: دانشگاه پیام نور لرستان در راه‌اندازی مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از دانشگاه‌های پیشرو در کشور است.
وی افزود: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان این دانشگاه به‌زودی افتتاح می‌شود و برای آن محصول پلاستیک در نظر گرفته‌ شده است که این پلاستیک‌ها نسبت به پلاستیک‌های موجود در بازار 10 برابر زودتر بازیافت می‌شوند.
20 هزار دانشجو در 9 مركز دانشگاه پيام نور لرستان تحصيل مي‌كنند + آمارخبر و عکس: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 صدیق 1395-05-21 09:14
متأسفانه دانشگاه پیامنور خرم آباد در بخش تحصیلات تکمیلی ضعیف است و رشته های محدودی دارد.فضای سبز و درختکاری و محوطه سازی و پارکینگ هم که پیشرفت نکرده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا