یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عنوان سوم جشنواره سراسري فيلم‌نامه‌نويسي آيات (‌خط وشا) به هنرمند لرستاني رسيد.

به گزارش يافته، سيد‌غلام‌رضا نعمت‌پور با فيلم‌نامه "مهربان‌تر از مادر" به عنوان نفر سوم مسابقات فيلم‌نامه‌نويسي "خط و شا" شناخته شد.

آیین گشایش سومین دوره جشنواره‌های بین‌المللی آیات قرآنی با پایان یافتن دومین دوره جشنواره‌های بین‌المللی قرآنی آیات با حضور معاون وزیر ارشاد، جمعی از هنرمندان، دانشگاهیان و نخبگان قرآنی کشور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

در این مراسم، پس از معرفی برگزیدگان بخش‌های نمایش‌نامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی و پیام کوتاه، از این هنرمندان تقدیر شد.

در بخش فیلم‌نامه‌نویسی هیچ اثری حائز رتبه اول نشد. رتبه دوم برای فیلم‌نامه «نامه‌ای برای او» به محمدعلی هاشم‌پور رسید. رتبه سوم نیز به طور مشترک برای فیلم‌نامه «به رنگ زندگی» به داود جلیلی و برای فیلمنامه «مهربان‌تر از مادر» به سيد غلام‌رضا نعمت‌پور از لرستان تعلق گرفت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 حامد نصیری 1392-05-05 11:30
انشالله سعی میکنم در این هفته ها اگر پلدختر رفتم گزارش تصویری خوبی از تالاب ها و پایه ها و باقیمانده های پل تاریخی پلدختر که متاسفانه در معرض نابودی شدید و همچنین دراوردن میله ها و اسکلت فلزی که جهت استحکام پل سالاها زیر طاق پل قرار داشت گزارش قرار بدم.متاسفانه چندسال پیش به علت عبود یک محموله ترافیکی از زیر پل ساعت ها جاده ترانزیتی بسته شد و اسکلت فلزی جهت عبور کمرشن پس از ساعت ها برش کاری به طور کامل دراورده شده و متاسفانه مجدد سرجایش قرار نگرفت.لازم به ذکر است پل پلدختر هرچند جز آثار ملی و تغریبا معرف در استان و استان های هم جوار است ولی در حوزه بازسازی هیچ عملایت ویژه ای به جز چند عملیات بازسازی کوچک در حد مرتبی
نقل قول کردن
#2 حامد نصیری 1392-05-05 11:31
نظافت پل بوده و ضلع جنوبی پل را چندین متر بازسازی کرده اند که اگر این بازسازی ادامه پیدا میکرد قطعا پلدختر الان به یک قطب گردشگری تبدیل شده بود.چون آن زمان قرار بود کلا بازسازی شود و تمام زمین های اطراف به فضای سبز و اماکن فرهنگی تبدیل شود .همانطور که بعضی از خلنه های قدیمی پشت بازار را به راحتی تخریب میکنند یا اشکال تاریخی میرملاس را رویش نقاشی می کشند و یا غار کوگان جای معتادان شود واقعا چه باید کرد.انشالله که مسئولین به فکر حفظ و مرمت آثار باستانی استان باشند.
نقل قول کردن
#3 حامد نصیری 1392-05-05 11:36
دمای شهر پلدختر در طول روز به بیش از 55 درجه بالای صفر میرسد طوری که واقعا در زندگی مردم خلل ایجاد کرده و باعث بروز مشکلاتی از قبیل گرمازدگی شدید افت شدید برق و آب در شهرستان می شود و این در حالی است که در این شهرستان دمای هوا در مجامع رسمی از 46 درجه بالاتر نمیرود یا نهایتا بگویند 48 درجه .واقعا حق مردم پلدختر نیست که در زمان گرمای طاقت فرسا و یا آلودگی های گردوغبار بسیار شدید که حوزه دید را تا 100 متر می رساند واقعا حرف زیاد است هرچند از نظر بنده خبرنگاران و نمایندگی های خبرگزاری های مختلف در پلدختر فعالیت جدی و مستمری در پیگیری مشکلات مردم ندارند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا