یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سعيد محمدزاده رئيس دانشگاه علمي كاربردي لرستانرئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: احتمال تعطیلی دو مرکز علمی‌کاربردی در لرستان وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، "سعيد محمدزاده" در اين خصوص اظهار داشت: احتمال لغو فعالیت 2 مرکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه‌های دولتی در لرستان وجود دارد.
وی افزود: اگر تعداد دانشجویان این مراکز به حد نصاب نرسد، از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.
محمدزاده بيان داشت: البته دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط مایل به ادامه فعالیت مراکز علمی‌کاربردی تحت امر خود هستند؛ اما مسأله‌ای که وجود دارد این است که این مراکز از لحاظ تعداد دانشجو باید به حد نصاب برسند.

اولین دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه لرستان فارغ التحصیل شد
اولین دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه لرستان در رشته ریاضی پس از دفاع از پایان‌نامه خود فارغ‌التحصیل شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "کوروش آریاوش" دانشجوی رشته دکترای ریاضی دانشگاه لرستان شنبه 28 آذرماه پس از دفاع موفق از پایان‌نامه خود با عنوان "رویکرد خوشبینانه- بدبینانه در تحلیل پوششی داده‌ها" به عنوان اولین دانشجوی دکترای دانشگاه لرستان فارغ‌التحصیل شد.
دکتر محمد خدابخشی دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران استاد راهنمای این پایان‌نامه بوده است.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 حق الناس 1394-09-29 15:18
جناب محمدزاده، چرا بدون تحقیق و بررسی مجوز دانشگاه علمی کاربردی صادر میشود؟؟؟؟؟؟!!! با کمال تاسف در مناطقی از استان دانشگاه علمی کاربردی تاسیس شده است که دارای دو یا سه مجتمع شبانه روزی است که بعلت کمبود دانش اموز در حال تعطیلی هستند و فارغ التحصیلان دیپلم انگشت شمار، سوال اینجاست بر چه مبنا در این مناطق دانشگاه تاسیس شده؟؟؟؟؟ قطعا اطلاع دارید که برخي از این مراکز به محل فروش مدرک دانشگاهی تبدیل شده اند و از اقصی نقاط کشور در این مراکز ثبت نام میکنند و بدون حضور در کلاس و تنها با تشکیل پرونده و پرداخت شهریه مدرک میگیرند. سکوت و چشم پوشی از این خلاف بزرگ تیشه بر ریشه ی علم و معلم و متعلم میزند و جز یاسف و بی اعتمادی جامعه سودی بدنبال نخواهد داشت در این خصوص اقدام جدی ضروری است.
نقل قول کردن
#2 میلاد 1394-09-30 12:11
آقای محمدزاده ضمن تشکر بگم که من به عنوان دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی 5 ماه به دنبال مدرکم دویدم تا تهران و سازمان سنجش هم رفتم تا تونستم بگیرم ولی باقی دانشجویان چی؟
این روال اگه پابرجا بمونه بهتره کل علمی کاربردی مخصوصا واحد جهاد دانشگاهی تعطیل بشه و از ساختمانش به یه شکل دیگه استفاده بشه
نقل قول کردن
#3 مهدی 1394-09-30 12:28
بهتر است زودتر تجمیع تا تعطیل شوند. این مراکز تعداد کارکنانشان از تعداد دانش پذیرانشان بیشتر است. این از خبر اول

اما خبر دوم مهمتر است.. چرا باید اولین فارغ التحصیل یک گروه استاد راهنمایش از یک دانشگاه دیگر باشد. این یعنی این که در آن گروه شرایط کافی برای پذیرش دانشجوی دکتری وجود ندارد.
نقل قول کردن
#4 قاسمی 1394-10-03 01:21
با سلام و تشکر از اطلاع رسانی خوب شما.
البته نامبرده اولین دانشجوی فارغ التحصیل دکتری در رشته ریاضی این دانشگاه بوده اند.
قبل از ایشان در مقطع دکتری دانشگاه لرستان فارغ التحصیل های در رشته های شیمی و فیزیک نیز داشته است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا