یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آتش‌سوزی طبقه همكف یک ساختمان سه طبقه در خیابان بعثت محله شيرخوارگاه خرم‌آباد با تلاش به موقع آتش‌نشانان مهار و از گسترش آن به طبقات دیگر جلوگیری شد.
به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی، این آتش‌سوزی حدود ساعت يك ربع به 9 صبح امروز روي داد و يكي از شهروندان وقوع آن را  به سامانه 125 اعلام كرد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های معراج و حضرت رسول‌(ص)، به محل حادثه واقع در خیابان بعثت پايين‌تر از مركز بهداشت شماره 8 خرم‌آباد روانه‌ي محل شدند.
محل آتش‌سوزی یک ساختمان 5 طبقه نيمه كاره بود که در هنگام رسیدن نیروها، از داخل طبقه اول شعله آتش و دود غلیظی خارج می‌شد. آتش‌نشانان بلافاصله وارد طبقه همكف ساختمان شده و با استفاده از تجهیزات ایمنی و به کارگیری لوله‌های آبده، شعله‌های آتش را خاموش کردند.
در اين حادثه يك نفر از كارگران به علت غلظت بالاي دود ناشي از آتش‌سوزي، دچار مشكل تنفسي شده بود كه توسط امدادگران آتش نشاني به عوامل اورژانس حاضر در محل تحويل داده شد.
علت بروز این حادثه اتصال برق و استفاده بيش از توان برق يك انشعاب اعلام شد.
ساختمان 5 طبقه‌‌اي در خرم‌آباد بر اثر بي‌احتياطي آتش گرفت + عكس 
ساختمان 5 طبقه‌‌اي در خرم‌آباد بر اثر بي‌احتياطي آتش گرفت + عكس
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 فراشیان 1393-10-24 21:08
متاسفانه این اولین حادثه و مشکلات برقی شهر و استان نیست که رخ می دهد وقتی نظارت درستي بر عملکرد حوزه برق نیست باید هم این حوادث رخ دهد ... اولا چرا برق اتصال داشته باشد دوما چرا از انشعاب های غیرمجاز استفاده کردند و چرا برق ساختمان بصورت کارشناسی بین واحدها تقسیم نشده است .. قبلا هم عده زیادی از شهروندان در خصوص نوسانات برقی و پربار بودن ترانسهای برق بعضی نقاط شهر در سایتها نوشته بودند که چرا اداره برق رسیدگی نمی کند ؟؟؟
نقل قول کردن
#2 گرشاسبی 1393-10-24 21:14
پاسخ این حادثه را باید مسئولان شرکت برق بدهند و باید از مسئول شرکت توزیع برق لرستان پرسید چطور وقتی منزل مشترکی بدهکار باشد در اسرع وقت نسبت به قطع برق اقدام می کنید اما نظارتی بر انشعابات شهر نمی کنید ؟؟؟ چون فقط هزینه مصرفی برای شما مهم است
همانطور که گفته شده این حادثه بعلت استفاده بیش از حد توان یک انشعاب رخ داده بازهم سوال مطرح است چطور ماموران برق در این خصوص قبل از اتفاق حادثه این مسئله که تخلف بوده را درست نکردند ؟
نقل قول کردن
#3 یحیی 1393-10-24 21:15
بازهم برق استان خبر ساز شد!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا