یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق مسلح طلاجات در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه طلاجات از منزلی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ضمن شناسایی باند سارقان، با انجام سه عملیات غافلگیرانه، پنج نفر اعضای باند را دستگیر کنند که طلاجات مسروقه به همراه آلات جرم مورد استفاده از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.
سردار الهی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به چهار فقره سرقت طلاجات از منازل در سطح شهر خرم آباد معترف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند اظهار داشت: شهروندان همواره هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند، از حمل یا نگهداری طلاجات و‌اشیای قیمتی در منزل خودداری و در صورت امکان در صندوق‌امانات بانک‌ها نگهداری نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1403-03-20 21:45
مردم از طلا و جواهرشان پیش غریبه‌ و آشنا اصلا صحبت نکنند و پول نقد و طلاجات در خانه نگه ندارند و رفت و آمد مشکوک را در محلات به پلیس اطلاع دهند
نقل قول کردن
#2 لرستانی 1403-03-21 08:35
پلیس عزیز و زحمتکش ضمن تشکر از زحمات این پرسنل خدوم
این رو عرض کنم که همین ورود سارق به منازل مسکونی عوارض روحی روانی نامطلوب و جبران ناپذیری بر اعضای آن منزل میگذاره این توصیه مهم که طلاجات را نگه داری نکنند خوبه اما مگر سارق فقط طلاجات رو سرقت می کنه؟
لپ تاپ،تب لت،گوشی ها و انواع پی اس فایو،دوربین و به تازگی هم شنیده شده حتی برنج و گوشت و...
خب با این حساب اینها رو هم نداشته باشیم
لطفا کمی بیشتر از قبل به فکر امنیت منازل مسکونی شهری و روستایی‌ها توجه به فقر مادی و اجتماعی بسیار باشید که یکی از روشها ایجاد و راه اندازی پلیس یا نگهبان محله و...هست
همچنین از قضات محترم بخواهید مجازاتهای بازدارنده علیه سارقین و مالخران در نظر بگیرن
با سپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا