یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی بروجرد از زمین گیر کردن مقتدرانه فرد شرور تعدی‌کننده به پلیس و عامل توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در سطح شهر بروجرد به ۲ نفر موتورسوار توزیع‌کننده مواد مخدر برخورد می‌کنند.
وی افزود: احدی از آنان با استفاده از یک تیغه قمه به سمت ماموران انتظامی حمله ور شده که در اقدام اولیه ماموران با استفاده از حرکات دفاع شخصی وی را مهار می‌کنند.
فرمانده انتظامی بروجرد بیان داشت: فرد شرور مجددا" در یک اقدام دیگر با قمه به سمت ماموران حمله ور که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح و همچنین شلیک تیرهوایی به وی اخطار، لیکن توجهی ننموده که ماموران در یک حرکت مقتدرانه وی را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار و وی را زمین گیر که بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از کیف کمری فرد شرور مقدار ۲۵۴ بسته مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه به وزن تقریبی ۱۰ گرم و ۱۱۰ سانت به همراه مبلغ ۷۹ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شده است گفت: همدست وی نیز در محل دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ مهدوی کیا در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت خاطرنشان کرد: افرادی که به هر نحو بخواهند خدشه‌ای به امنیت و آسایش مردم وارد کنند بدانند برخورد پلیس و دستگاه قضائی با این افراد برخوردی قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود.

عامل تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شد

  فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگيري عامل تیراندازی در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ" نبی اله قاسمی" اظهار داشت: در پي وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم آباد، شناسايي و دستگيري متهم یا متهمان در دستور كار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری 19 خرم‌آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسي یک نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد در پایان از کشف یک قبضه سلاح شکاری در این رابطه خبر داد و گفت: متهم علت تیراندازی را اختلاف قبلی اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها  

#1 دلفاني 1402-05-19 12:47
خداروشكر از صميم قلب خوشحال ميشم كه در درگيري با مجرمان و قمه به دستان اين نيروي زحمتكش پليس هست كه پيروز ميشه اين غلبه و پيروزي عامل دلگرمي و امنيت بين مردم هست نه خداناكرده شكست پليس
نقل قول کردن
#2 آرش 1402-05-19 14:14
سلام
دستگاه قضایی با احکام سنگین به این افراد خطرناک برخورد کنه
بقدری وقیح شدن که به پلیس حمله میکنند
نقل قول کردن
#3 لرستانی 1402-05-19 21:24
این قاچاقچیان موادمخدر اگر آزاد باشند تمام جوانان ایران را آلوده و معتاد می‌کنند و حتما دستگیر و اعدام شوند الان ۲۵۴ بسته موادمخدر داشته این حکمش اعدام است و نباید آزاد شود
نقل قول کردن
#4 شهروند 1402-05-20 00:11
به نقل از لرستانی:
این قاچاقچیان موادمخدر اگر آزاد باشند تمام جوانان ایران را آلوده و معتاد می‌کنند و حتما دستگیر و اعدام شوند الان ۲۵۴ بسته موادمخدر داشته این حکمش اعدام است و نباید آزاد شود
بعد خود موادفروشان معتاد نیستند و ورزش هم می‌کنند ولی بخاطر پول خیلی از خانواده‌ها را نابود و آلوده کردند
نقل قول کردن
#5 خرم‌آبادی 1402-05-20 07:28
کسیکه میآید و به اماکن خصوصی تیراندازی میکند قطعا مشکل روانی دارد و امنیت جانی شهروندان را به خطر می‌اندازد لذا پلیس آگاهی اینها را بخاطر تهدید جان مردم بشدت مجازات و دادگاه نیز آنها را به حبس بلندمدت و جریمه نقدی زیاد محکوم کند
نقل قول کردن
#6 رسول 1402-05-20 11:26
اینها بومی خود شهر خرم‌آباد نیستند محلات قدیمی شهر به علت بافت فرسوده ارزان قیمت هستند و سکنه اش بیشتر از شهرهای اطراف مهاجرت کردند آنجا وگرنه مردم قدیمی خرم‌آباد اسلحه کشی و تیراندازی به سمت خانه‌های مردم جزء فرهنگ شان نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا