یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر الیگودرز یکی از کوهنوردان مفقود شده در قله "کول جنو" اشترانکوه پیدا شد.
به گزارش ایرنا، محمد قدمی شامگاه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: چهار کوهنورد دزفولی که از سمت الیگودرز قصد صعود به قله "کول جنو" را داشتند به دلیل نا آشنایی با مسیر گم شدند.
وی افزود: عملیات جست و جو توسط امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرز از بامداد امروز آغاز و در نهایت یکی از این چهار نفر در سلامت پیدا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: تلاش امدادگران برای یافتن سایر کوهنوردان ادامه دارد.



تکمیلی کوهنوردان مفقود شده در «اشترانکوه» در سلامت هستند

محمد قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با تلاش امدادگران جمعیت هلال‌احمر الیگودرز دومین کوهنورد مفقود شده در قله «کول جنو» «اشترانکوه» پیدا شد.

وی افزود: طی تماس‌هایی که داشته‌ایم دو کوهنورد دیگر در سلامت هستند و عملیات جستجو فردا ازسرگرفته خواهد شد.

بنا بر این گزارش، ساعت ۰۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز شنبه پس از تماس تلفنی با مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات مبنی بر مفقود شدن کوهنوردان در مسیر «اشترانکوه» بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان الیگودرز به محل اعزام شدند.

کوهنوردان گرفتار شده از استان خوزستان شهر دزفول هستند که به علت نداشتن و عدم آشنایی از مسیر منحرف شده اند.



دیدگاه‌ها  

#1 رسول 1402-05-15 07:25
اینا بچه کوهستان نیستند چرا بدون راهنما رفتن کوه؟
نقل قول کردن
#2 رضا 1402-05-15 07:35
آخه چطور ممکنه ، مسیر که کاملا مشخصه!! نا برفی ، نه مه ای ، نه بارانی ، نه بورانی ، نه بهمنی، نهایت یک مسیر رو اشتباه رفتن و میتونن برگردن. مگر اینکه کوهنورد نبوده باشند که اینم بعیده
نقل قول کردن
#3 لشنی 1402-05-16 01:31
من تمام سولاخ و سنبه ها اشترانکوه رو بلدم اینها کوهنورد نیستند - من خودم در کنار دریاچه به دنیا امدم - اینها میرن جوجه کباب بخورن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا