یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی بروجرد از کشف مقادیری کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز پنج‌شنبه یافته  سرهنگ"مهدی مهدوی کیا" در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی بروجرد از فعالیت فردی در امر خرید و فروش کالاهای قاچاق در یکی از شهرک های بروجرد مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران در بازرسی های صورت گرفته از محل مورد نظر 8 هزار و 800 نخ سیگار، 4 هزار و 900 عدد فندک اتمی، 2 هزار و 250کارتن ترقه، 90 بسته فشفشه و غیره به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح و مغازه موصوف نیز پلمپ شد.
 
 
 اجرای طرح ضربتی عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در رومشکان
، طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز روز گذشته با تدابیر سردار"یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان و حضور میدانی سرهنگ"فرهاد ابدال چگنی" جانشین فرمانده انتظامی لرستان توسط یگان های انتظامی و پلیس های تخصصی در شهرستان رومشکان اجراء شد.
 گفتنی است، در این طرح 3 قبضه سلاح جنگی و شکاری و مقادیری انواع مواد مخدر کشف، 8 متعاد متجاهر جمع آوری، 11 متهم تحت تعقیب قضائی، انتظامی و غیره دستگیر، 4 دستگاه خودرو وموتورسیکلت متخلف توقیف، یک فقره تیراندازی کشف و 13 راس دام سنگین قاچاق کشف شد.
 
دستگیری اراذل و اوباش در سلسله
فرمانده انتظامی سلسله از دستگیری 2 نفراراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"محمد بوستان افروز" ، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع در سطح شهر بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 11 این شهرستان به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با انجام بررسی های میدانی و پلیسی عاملان اصلی نزاع و درگیری را که از اراذل و اوباش سابقه دار می باشند شناسایی و دستگیر کردند.
 فرمانده انتظامی سلسله با بیان این مطلب که دستگیری این افراد موجب رضایتمندی اهالی و ساکنان محل شده است گفت: متهمان همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-03-26 09:17
در جنوب خرم‌آباد و مسکن مهر کمالوند خرم‌آباد کلانتری تاسیس شود و در ورودی های خرم‌آباد سرعتگیر و دوربين کنترل سرعت نصب شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا