یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگيري 2 عامل تیراندازی در اين شهرستان خبر داد .
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎سرهنگ"نبی اله قاسمی "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل احدی از شهروندان در خرم آباد، شناسايي و دستگيري متهم یا متهمان در دستور كار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پاسگاه زاغه خرم آباد با انجام تحقيقات پليسي 2 نفر را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضائي طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه یک قبضه سلاح جنگی ام 1 کشف شده است، گفت: متهمان علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف ملکی اعلام کردند خاطرنشان کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد.
 
دستگیری سارق طلاجات خانم های کهنسال در کوهدشت
فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری سارق طلاجات خانم های کهنسال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"علی امانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از یک خانم کهنسال در شهرکوهدشت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی کوهدشت با تشکیل اکیپ ویژه و انجام کارهای اطلاعاتی سارق مربوطه را در اطراف این شهرستان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: سارق در تحقیقات پلیس به10 فقره سرقت طلا و جواهرات از خانم های کهنسال که مسافر وی بوده اند و با ترفند های  متقلبانه سرقت کرده بود اعتراف کرد.
سرهنگ امانی در پايان با اشاره به اینکه سارق همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شده است از شهروندان خواست، با تعامل و همکاری با پلیس نقش خود را در ايجاد امنيت پايدار ايفا کنند و در ترددهای خود از خودروهای عمومی و تاکسی های سطح شهر استفاده کنند.
 
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری 9 عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری و نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای اطراف بروجرد، بلافاصله گشت انتظامی پاسگاه شیروان و پلیس های تخصصی این شهرستان به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با انجام بررسی های میدانی و پلیسی 9 عامل نزاع و درگیری را شناسایی و آنها را دستگیر و در بازرسی از آنان 6 تیغه قمه و   2 دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتورسیکلت مربوطه توقیف شد.
فرمانده انتظامی بروجرد با بیان این مطلب که با توجه به حضور به موقع پلیس در محل هیچگونه خسارت جانی به طرفین دعوا وارد نشده است گفت: با تحقیقات صورت گرفته علت و انگیزه درگیری اختلافات قبلی و خانوادگی اعلام شده است.
سرهنگ مهدوی کیادر پایان خاطرنشان كرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی در راستاي حفظ امنيت و آرامش مردم با مجرمان قاطعانه برخورد خواهند کرد.
 
سارق طلاجات قزوین در دام پلیس پلدختر
 فرمانده انتظامی پلدختر ازدستگیری سارقی که در فروردین ماه امسال در قزوین مقادیری طلاجات سرقت کرده بود، در این شهرستان خبرداد .
سرهنگ"شاپور گراوند" اظهار داشت: فروردین ماه سال جاری در پی وقوع يک فقره سرقت از طلافروشي در منطقه ای در استان قزوین و متواری شدن سارق به شهرستان پلدختر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قزوین و شهرستان پلدختر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی سارق را در اطراف شهرستان پلدختر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: سارق که داراي چندین فقره سابقه سرقت و شرارت   می باشد همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ گراوند در پایان ضمن هشدار به سارقان که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد از طلافروشان خواست، با رعایت نكات ایمنی و هشدارهای پلیسی از اموال خود نگهداری کنند و سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.
 
کشف قرص های مخدر و روان گردان درالیگودرز
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: با تلاش ماموران پلیس این شهرستان 2 هزار و 817 عدد انواع قرص مخدر و روانگردان کشف شد .
سرهنگ"علی اسدالهی" اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک نفر اقدام به توزیع قرص های مخدر و روانگردان در سطح شهر الیگودرز می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مواد مخدر الیگودرز با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه فرد مورد نظر شدند و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم 2 هزار و 817 عدد انواع قرص مخدر و روانگردان کشف شد.
 
 
کشف دام قاچاق در چگنی
فرمانده انتظامی چگنی از توقیف یک دستگاه وانت بار و کشف 37 راس دام قاچاق دراین شهرستان خبر داد .
سرهنگ"مهران فاضلی"  بیان داشت: ماموران انتظامی چگنی حین کنترل خودروهای عبوری درمحورهای مواصلاتی این شهرستان به یک   دستگاه   وانت بار حامی دام مشکوک و آن را متوقف کردند.
وي افزود: در بازرسی از این خودرو 37 راس گوسفند قاچاق   فاقد مجوز کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه کارشناسان ارزش اين محموله را یک میلیارد و 550 میلیون ریال برآورد کردند، تصريح كرد: احشام كشف شده به دستگاه های ذی صلاح این شهرستان تحويل شد.
فرمانده انتظامی چگنی در پایان به شهروندان توصیه کرد ، شهروندان هرگونه اطلاعات و اخبار مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-03-21 22:19
در مسکن مهر کمالوند و ماسور و جزایری خرم‌آباد پاسگاه پلیس تاسیس و راه اندازی شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا