یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری سوداگر مرگ و كشف 2 کیلو و 350 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش یافته، سرهنگ"علی امانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي  اشراف اطلاعاتی پلیس مبني بر فعاليت 4 سوداگر مرگ در امر تهيه و توزيع موادمخدر در شهرستان کوهدشت، موضوع در دستور کار ماموران  قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی 4 سوداگرمرگ را شناسایی و دستگیر و در بازرسی ازمخفیگاه آنان مقدار 2 کیلو و350 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: متهمان همراه پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.
 
دستگیری ۲ فرد شرور در خرم آباد
فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگیری 2 شرور در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سرهنگ "نبی اله قاسمی" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های 110 مبنی بر اینکه 2 شرور و اراذل و اوباش درسطح شهرستان خرم آباد  اقدام به عربده کشی کرده اند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 13خرم آباد پس از حضور در محل با اقتدار موفق به دستگیری 2 فرد شرور شدند و آنان را به یگان انتظامی انتقال دادند.
فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان گفت: افراد دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
دستگیری عاملان نزاع و درگیری در رومشکان
فرمانده انتظامی رومشکان از دستگیری 7 عامل نزاع و درگیری منجر به جرح در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"مصطفی تیموری" در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی با سلاح گرم که منجر به جرح یک نفر در روستای اطراف رومشکان شده است، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی قضائی 7 عامل درگیری را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی رومشکان با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف خانوادگی اعلام شده است گفت: تلاش جهت کشف سلاح بکار رفته ادامه دارد.
 
کشف البسه قاچاق در پلدختر
 جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی زانتیا و کشف مقادیری انواع البسه قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان پلدخترخبر داد.
سرهنگ"فرهاد ابدال چگنی" اظهارداشت: ماموران پلیس پلدختر حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان  به یک دستگاه خودروی زانتیا حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲ هزار و ۲۰۸ ثوب انواع البسه قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند.
 
کشف 14 تن چوب جنگلي قاچاق در پلدختر
فرمانده انتظامی پلدختر از کشف 14 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.
، سرهنگ"شاپور گراوند" اظهار داشت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران شهرستان پلدختر حین کنترل محوهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی، افزود: در بازرسی از این خودرو 14 تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و محموله قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان تحویل شد.
سرهنگ گراوند در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاق چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را بلافاصله به پليس 110 اطلاع دهند.
 
دستگیری سارقان و کشف 3 فقره انواع سرقت درالیگودرز
فرمانده انتظامی الیگودرز از دستگیری 3 سارق و کشف 3 فقره انواع سرقت دراین شهرستان خبر داد.
سرهنگ"علی اسدالهی" اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک فقره سرقت در الیگودرز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی 3 سارق را در این زمینه شناسایی و طی چند عملیات غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به 3 فقره سرقت مشاعات، منزل و محتویات اعتراف و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف و مال باختگان شناسایی شدند.
 
دستگيري سارق مشاعات ساختمانی در خرم آباد
 فرمانده انتظامي خرم آباد ازدستگيري سارق حرفه ای و کشف 5 فقره سرقت مشاعات ساختمانی در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"نبی اله قاسمی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مشاعات ساختمانی در خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران  این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 12 خرم آباد با انجام تحقیقات پلیسی و رصد های اطلاعاتی موفق به شناسایی این سارق سابقه دار شدند و آن را طی یک عملیات قافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ قاسمی در پایان گفت: سارق در تحقیقات پلیس به 5 فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری اموال مسروقه کشف و تحویل مال باختگان شد.

دیدگاه‌ها  

#1 دریکوند 1402-03-18 23:14
این اراذل اوباش جمع‌آوری شوند و موادفروشان هم دستگیر و محاکمه شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا