یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دوحادثه رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان لرستان به فاصله ده دقیقه ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار یافته با اشاره به حادثه اول اظهار داشت: ساعت ۱۸ و یک دقیقه امروز پنجشنبه ۲۴ شهریورماه یک دستگاه خودروی سمند در محور آزادراه خرم آباد – پل زال واژگون شد که دو دستگاه خودرو پراید و پژو به منظور کمک به سمند با یک دستگاه وانت برخورد کرد که بر اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند.
🔹مهدی غیبی با اشاره به این که این تصادف در نزدیک منطقه ده نصیر در محور ازنا – الیگودرز اتفاق افتاد، بیان داشت: مصدومان پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام جعفر صادق الیگودرز انتقال یافتند.
 
برخورد پراید با تیر برق شش مصدوم داشت
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان همچنین اظهار داشت: همچنین در ساعت ۱۸ و ۱۱ دقیقه امروز پنجشنبه ۲۴ شهریورماه و در محور بروجرد- اراک یک دستگاه خودروی پراید با تیربرق اصابت کرد که بر اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند.
غیبی با اشاره به این که این حادثه نیز در نزدیک منطقه توره در محور بروجرد – اراک اتفاق افتاد، بیان داشت: مصدومان پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی و هلال احمربه بیمارستان شهید جمران بروجرد انتقال یافتند.
 
شایان ذکر است ظهر امروز نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند و تصادف دو دستگاه خودرو کمک دهنده در محور آزادراه خرم آباد – پل زال شش نفر مصدوم شده بودند.

بیشتر بخوانید:

کمک‌رسانی به خودروی واژگون‌شده حادثه آفرید

 
 

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1401-06-25 00:31
هر روز تصادف و کشته و زخمی. چون نه جاده ها استاندارد دارند و نه خودروها ایمن هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا