یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی پل‌دختر از دستگیری ۳ سارق و کشف چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، "مصطفی ماسوری" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر پلدختر، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با هوشیاری ماموران ۳ سارق حرفه‌ای از سارقان سابقه دار شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شدند.
این مقام انتظامی گفت: سارقان در تحقیقات به عمل آمده به چندین فقره سرقت اعتراف کرده و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی پلدختر در پایان به شهروندان توصیه کرد، هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و منازل خود را به تجهیزات ضد سرقت، سیستم هشداردهنده، دوربین و غیره مجهز کنند.
 
دستگیری سارقان در دلفان
فرمانده انتظامی دلفان از دستگیری ۳ سارق و کشف ۷ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ" فضل الله منصوری" بیان داشت: در راستای ارتقاء ضریب آسایش و امنیت شهروندان و پیشگیری از سرقت، با افزایش گشت‌های هدفمند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: تیم‌های گشت و عملیات پلیس دلفان در این عملیات، مناطق آلوده و از قبل شناسایی شده را پاکسازی و در این راستا ۳ سارق دستگیر کردند و با دستگیری این سارقان ۷ فقره انواع سرقت کشف شد.
سرهنگ منصوری بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل معرفی شدند.
فرمانده انتظامی دلفان در پایان از همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون مدار دلفان با پلیس در پاکسازی نقاط آلوده قدردانی کرد و با تأکید بر استمرار طرح‌های مبارزه با سرقت، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری و شناسایی مکان‌های مشکوک و محل‌های تردد افراد خلافکار مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدامات قانونی لازم به عمل آید.
 
دستگیری سارق منزل با ۶ فقره سرقت در دورود
فرمانده انتطامی دورود ازدستگیری سارق منزل با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "جمشید سیاه منصور"بیان داشت: در پی سرقت منزل در دورود، موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس آگاهی و عوامل انتظامی این شهرستان قرارگرفت.
وی افزود: ماموران با پیگیری‌ها واقدامات اطلاعاتی همه جانبه موفق به شناسایی یک سارق شدند و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیركردند.
سرهنگ سیاه منصور ادامه داد: سارق در تحقیقات پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به ۶ فقره سرقت منزل معترف و محل‌های سرقت بازسازی ومال باختگان شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی دورود در خاتمه با بیان اینكه موفقیت پلیس در كشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است گفت: بدون مشاركت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیس هرگونه تردد مشكوك افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 سلاحورزی 1401-01-10 09:50
مردم دوربین مداربسته امنیتی در منازل خود نصب کنند واقعا موثر است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا