یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 فرمانده انتظامی استان، از کاهش 19 درصدی انواع سرقت در 8 ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته در لرستان خبر داد.
به گزارش یافته، صبح امروز کمیسیون پیشگیری از سرقت با حضور   "بهرام ستاری"معاون سیاسی، امنیتی استاندار، سردار "یحیی الهی" فرمانده انتظامی لرستان و مسئولان نظامی و انتظامی و اداری استان، در راستای پیشگیری از وقوع سرقت در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
در این جلسه سردار "یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان، گزارشی از وضعیت و عملکرد مطلوب فرماندهی انتظامی استان در بحث پیشگیری از وقوع سرقت و انهدام باندهای سرقت در سطح استان و شهرستان‌های تابعه ارائه داد.
وی افزود: با رصد و اشراف اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته توسط مجموعه انتظامی استان 15 باند سرقت در سطح استان و بعضا" خارج از استان شناسایی، دستگیر و روانه زندان شده‌اند.
وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد سرقت‌های صورت گرفته از نوع سرقت‌های خرد توسط معتادان صورت می‌گیرد، گفت: لازم است دستگاه‌های متولی اقدامات بیشتری در بحث ترک اعتیاد و بازپروری و همچنین آموزش‌های فنی به معتادان ارائه دهند تا زمینه اشتغال آنان فراهم شود.
سردار "الهی"، با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری از وقوع سرقت، بحمدالله با تلاش همکاران سخت‌کوش انتظامی لرستان توانسته‌ایم 19 در صد سرقت را در سطح استان کاهش دهیم، اظهار داشت: به یاری خدا بتوانیم تا پایان سال نتیجه زحمات همکاران و همراهی مردم را به صورت مطلوب به ثمر برسانیم.
فرمانده انتظامی لرستان، در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خوب مردم و دستگاه‌ها مربوطه در بحث حمایت و تعامل با پلیس، از همگان می‌خواهیم، تعاملات خود با پلیس را در بحث پیشگیری از وقوع سرقت را افزایش دهند تا شاهد نتیجه مطلوبی در بحث پیشگیری از وقوع سرقت در سطح استان باشیم و ضمن برقراری امنیت و آرامش شهروندان، اعتماد مردم به پلیس و دستگاه‌های امنیتی را ارتقاء دهیم.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد بهزاد پور 1400-11-19 19:58
سارقین آرامستان های خرم آباد را به اشد مجازات برسانید
نقل قول کردن
#2 منصوری 1400-11-19 23:25
90 درصد تصادف ات هم رانندگان مقصرند
نقل قول کردن
#3 علی 1400-11-20 09:05
کسانیکه هم آهن های آرامستانها را از دزدها میخرند باید مجازات شوند . چون با آگاهی اونا را میخرند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا