یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از تداوم اجرای طرح‌های ضربتی و مقتدرانه پلیس در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، سرهنگ "عباس دولتشاهی " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و برخورد قاطع با مجرمان، مأموران انتظامی شهرستان در یک اقدام هماهنگ و با کسب مجوز‌های قضائی اقدام به اجرای طرح پاک‌سازی در سطح نقاط آلوده شهرستان کردند.
وی افزود: پس از رصد و اقدامات پلیسی، مأموران یگان‌های اجرایی شهرستان طی یک عملیات منسجم و ضربتی سحرگاهی به مخفیگاه آنان یورش و در مجموع ۱۵ سارقان، افراد تحت تعقیب محاکم قضائی و انتظامی و غیره دستگیر، ۱۹ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شد.
وی افزود: در همین راستا ۲۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک، پلاک مخدوش و یا ایجاد مزاحمت نموده‌اند توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: ضمن این که به همه افراد مجرم توصیه می‌کنیم دست از اعمال مجرمانه و خلاف قانون بکشند به آنان هشدار می‌دهیم که حاشیه امنی برای آنان وجود نخواهد داشت و پلیس با هرگونه هنجارشکنی با اقتدار برخورد خواهد کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد، پلیس در کنار مردم و به عنوان خدمتگزار مردم است و ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از شهروندان تقاضا داریم به محض مشاهده هرگونه جرائم، بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل تا اقدام لازم صورت گیرد.


دیدگاه‌ها  

#1 محبی 1400-10-26 09:46
پس کجاس دزدانی که میگیرن ولی بازم ادامه میدن...با سند و وثیقه میزنن بیرون.....ای بابا چیزی نگیم بهتره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا