یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان چگنی   گفت: در پی قتل مرد 30 ساله در شهرستان چگنی عامل این جنایت در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان در مخفیگاهش دستگیر شد.
اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقلیه در لرستانبه گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ضرغام سرپرست» در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبني بر وقوع يک فقره نزاع و درگيري منجر به قتل به علت مشکلات مالی رسيدگي به موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در تحقيقات اوليه کارآگاهان مشخص شد؛ مقتول مرد جوانی 30 ساله با یک نفر مرد هم سن خود درگیر و با استفاده از سلاح سرد (چاقو) به قتل رسيده است، افزود: فرد قاتل پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان چگنی  ادامه داد: با اقدامات فنی پلیس و همچنین با اشراف اطلاعاتی؛ در کمترین زمان ممکن قاتل شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داد شد.
وی تصریح کرد: متهم در مواجهه با دلایل و مدارک کافی پلیس، به جرم ارتکابی به انگیزه اختلاف  مالی اعتراف کرد.
سرهنگ سرپرست در پایان خاطرنشان کرد: امنیت خط قرمز پلیس بوده و با مخلان و بر هم زنندگان امنیت عمومی شهروندان برخورد قاطع قانونی و قضایی خواهد شد و خانواده‌ها مواظب اعمال و رفتار فرزندان خود باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1400-09-28 12:19
ضمن عرض تشکر و خسته نباشید به نیروهای محترم انتظامی و حافظان امنیت شهروندان و کشور -همچنین دستگاه های محترم قضایی، در این مدت شاهد اینگونه فجایع در سطح استان هستیم،لذا خواهشمندیم که با برخورد قاطع و تمهیدات لازم مرتکبین این قبیل اتفاقات را برای درس عبرت سایرین به اشد مجازات برسانید.
نقل قول کردن
#2 طولابی 1400-09-28 12:32
فقر و بیکاری و نبود فرهنگ کار و نبود گذشت و طبیعت کوهستانی منطقه در این حوادث نقش دارند من مطلبی در اینترنت خوندم که مصرف گوشت زیاد هم موجب عصبانیت و پرخاشگری میشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا