یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

46اتوبوس گرفتار در برف جاده شازند ازنا لرستان- يافته مسافر اتوبوس مسير تهران به ازنا که در جاده شازند به ازنا گرفتار کولاک شدید و برف شده بود با تلاش نيروهاي ادارات راه و شهرسازی و هلال‌احمر لرستان نجات پیدا کرد.

به گزارش افلاک لرستان، اتوبوسی که مسافران خود از تهران را به سمت شهرستان‌های دورود وازنا می‌برد، در جاده قدیم شازند و ازنا در نزذیکی ریل راه‌آهن ازناي لرستان با توجه به برف شدید، یخ‌زدگی جاده و کولاک به مدت 10 ساعت گرفتار و متوقف شد.

از ساعت 3 تا 9 صبح 46 مسافر و راننده این اتوبوس در برف و کولاک و در سرماي زير 10 درجه گرفتار بودند. در اين ميان تلاش‌های مسافران برای رهایی از این گرفتاری کارساز واقع نشد.

متاسفانه تماس‌های مسافران و راننده اتوبوس با مسوولان اداره راه و شهر‌سازی استان مرکزی نيز بي‌نتيجه بود و هیچ مسوولی از این اداره کل جوابگوی مسافران گرفتار در برف نشدند.

در این میان با پی‌گیری خبرنگاری که مسافر این اتوبوس بود و تماس با مسوولان هلال احمر و راه وشهر سازی استان لرستان، سرانجام با تماس‌های مکرر در ساعت ۹ صبح با اعزام نیروهای کمکی هلال‌احمر و دو مینی‌بوس، مسافران گرفتار شده در برف نجات یافته و به شهر‌های خود رهسپار شدند.

امیدواریم در صورت بروز حوادث غیر‌مترقبه، مسوولان در اولین ساعت در محل حادثه حضور یافته و به داد نيازمندان برسند.

به هر حال سرعت عمل و حضور فیزیکی نیروهای کمکی هلال احمر و راه‌داری لرستان در محل اين حادثه ستودنی بود و با ارسال مواد غذایی و بهداشتی به کودکان و افراد مسن کمک کردند و آنان را از خطر مرگ نجات دادند.

اتوبوس گرفتار در برف جاده شازند ازنا لرستان- يافته

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1392-12-24 14:06
اداره راه و ترابری استان مرکزی که هیچ موقع جوابگو نیست
جاده ازنا اراک مشکلات زیادی دارد بخصوص در محدوده استان مرکزی که هیچ اهمیتی به آن داده نمی شود
یاد پتروشیمی لرستان که به اراک رفت یا... بخیر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا