یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی پل‌دختر از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "علی امانی" پنجشنبه 13 خردادماه در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال تیراندازی سرنشینان یک دستگاه سواری به سمت یک دستگاه بنزخاور باری در آزادراه "پل زال-خرم آباد" موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران در بررسی‌هاي اولیه مطلع شدند که فردی ناشناس با یک قبضه اسلحه جنگی به سمت مردی ۳۳ تیراندازی و آن را مجروح و سریع از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی پل‌دختر تصریح کرد: با تحقیقات تخصصی و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مأموران انتظامي موفق شدند عامل تيراندازی را شناسایی و وی را در مخفیگاهش در این شهرستان دستگیر کنند.
 سرهنگ امانی با اشاره به دستگیری متهم، تصريح كرد: متهم در تحقیقات اوليه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصي اعلام کرد.
 فرمانده انتظامی پل‌دختر در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضائی شد، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و از مردم خواست در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سلاح توسط افراد، موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

دیدگاه‌ها  

#1 #حسین 1400-03-13 15:59
چون این موضوع با امنیت جامعه مربوط است وباعث تبعاتی برای شهر واستان ما میشود.باید باشدت عمل با اینگونه افراد شود چون آزاد راه خرم آباد پل زال شاهراه است.اراذل اوباش باید به شدت سرکوب وتحویل مقامات قضایی شوند وبه اشد مجازات برسند .
نقل قول کردن
#2 احمد 1400-03-16 10:35
اینهمه اسلحه دست مردم عادی چکار میکنه؟؟؟؟
اگه حمل سلاح جنگی آزاد شده به ما هم بگین تهیه کنیم تا گرون نشده....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا