یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انفجار منزل مسکونی در خرم‌آباد باعث مصدومیت چند نفر شد.
به گزارش یافته، در پی وقوع انفجار در منزل مسکونی واقع در خیابان 60 متری خرم‌آباد - کوچه آبشار 6 در ساعت اولیه 9 نفر مصدوم شدند.
این حادثه که حدود ساعت ۹ صبح امروز در منازل مسکونی خیابان شصت متری خرم‌آباد رخ داد.
به‌محض وقوع این حادثه، عوامل امدادی و اورژانس، عوامل آتش‌نشانی و پلیس در محل حاضر شدند که بر اساس اعلام اورژانس خرم‌آباد، تعداد مصدومین در ساعت اولیه 9 نفر بود.
آواربرداری از محل کماکان ادامه دارد.



علی بابایی در گفتگو با خبرنگار یافته که در محل حادثه انجام شد، با اشاره به اطلاعات اولیه از محل حادثه، گفت: این حادثه در ساعت 9 و 15 دقیقه امروز در خیابات 60 متری کوچه آبشار 6 اتفاق افتاد و سازمان آتش‌نشانی با فراخوان به تمام ایستگاه‌ها در محل حاضر و در کنار عوامل هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری و خدمات شهری و عوامل انتظامی اقدام به امدادرسانی و نجات مصدومان کردند.
بابایی ادامه داد: در مجموع 7 نفر مصدوم قطعی داشته و دو نفر هم بنا بر اطلاع کسب‌شده در زیر آوار هستند که اظهارنظر قطعی منوط به پایان عملیات امداد و نجات است.
بابایی همچین افزود: در این حادثه به بسیاری از خودروهای ساکنین این محله خسارات وارده شده است.
وی افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده در دقایق اولیه و رسانه‌ای شدن این حادثه، متأسفانه بسیاری از شهروندان در محل حاضر و کار امدادرسانی را مختل کرده بودند.
معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد یادآور شد: یکی از انتظارات ما در این گونه حوادث، همکاری مردم رعایت مسائل ایمنی و همچنین حفظ آرامش برای مدیریت مسئله است.
در حال حاضر ورود افراد متفرقه به محل حادثه ممنوع است.


♦️تکمیلی ساعت 11:45:
در لحظه انتشار خبر، یکی از ساکنین منزل مسکونی تخریب شده از زیر آوار خارج که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داده است.


♦️تکمیلی ساعت 11:45:
 بنا بر اعلام "بابایی" معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد تعداد مصدومین اعزامی به بیمارستانها در این حادثه 15 نفر اعلام شد.


اعلام اسامی کشته شدگان
متأسفانه در این حادثه که 12 مصدوم در پی داشت، دو نفر به نامهای «پیر ولی رحمتی نیا» و «سمن گل مددی نیا» جان خود را از دست دادند.

 تخریب 10 تا 80 درصدی واحد‌های مسکونی مجاور
اثر این انفجار خسارت زیادی به اماکن مسکونی و خودروهایی که در مسیر بودند وارد شده است. علاوه بر این ساختمان دو طبقه، به 10 واحد مسکونی اطراف انفجار بین 10 تا 80 درصد خسارت وارد شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 همیار طبیعت 1399-09-12 09:15
همه چیز گفتید غیر از علت حادثه؟
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1399-09-13 21:31
انجمن مبارزه با سلاح گرم باید در لرستان تاسیس شود این همه سلاح گرم دست مردم عادی چکار میکند؟؟؟ پلیس و وزارت اطلاعات باید ورود کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا