یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری ساینا با کامیون در شهرستان خرم‌آباد 3 کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
٢۴ مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس در محور الیگودرز-ازنابه گزارش یافته، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» اظهار داشت: در پی اعلام مركز فوریت‌های پليسي 110 مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگي در ورودی شهرستان «خرم‌آباد» بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.
وي افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد، یک دستگاه سواری ساینا به رانندگی و سرنشینی 4 نفر که از سمت جنوب، ورودی شهرستان خرم‌آباد در حال حرکت بود به عقب یک دستگاه کامیون برخورد که 3 سرنشین خودرو ساینا در دم فوت و راننده خودرو مجروح و توسط عوامل 115 به مراکز درمانی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: كارشناس پلیس‌راه علت وقوع حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه، خستگی، خواب‌آلودگی و عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده اعلام کرد.
وی در پایان به رانندگان توصیه کرد؛ رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی منجر به تصادف خواهد شد زیرا راننده توجه کافی به جلو ندارد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-04-19 12:36
علت تصادف علاوه بربی احتیاطی رانندگان
ونامناسب بودن جاده ها دلیل دیگری هم دارد
بی کیفیتی خودروهای داخلی.
اگر این خانواده به جای سوار شدن به خودرو داخلی
سوار بر یک خودرو خارجی حتی در رده پایین قیمتی
بودن الان زنده بودند......
چرا؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#2 نازی 1399-04-20 10:17
باید شهرداری در ورودی شهر آرامسازی اساسی کنه و از وقوع این تصادفات جلوگیری کند پلیس راهور باید بصورا مرتب محورهای ورودی رو کنترل
نقل قول کردن
#3 راه 1399-04-21 15:42
با این اوصاف مدیریت ترافیک شهری در خواب میباشه شهردار خرم آباد باید از مدیریت ترافیک علل این حادثه رو جویا باشه و با ایشان برخورد کنه
نقل قول کردن
#4 الفتی 1399-04-24 18:35
جنوب شهر خرم‌آباد بدلیل عدم خیابان استاندارد هر روز تصادف دارد خصوصا بدرآباد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا