یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان اورژانس لرستان از کشته و مجروح شدن ۱۱ نفر در پی تصادف دو دستگاه پژو ۴۰۵ خبر داد.

علاءالدین شیخی در گفتگو با خبرنگار یافته گفت: این حادثه در ساعات صبح ( 7 صبح) چهارشنبه 28 خرداد در محور خرم‌آباد -الشتر-بعد از پل کاکارضا ( محل دوطرفه) رخ داد و دو دستگاه پژو ۴۰۵ با همدیگر برخورد کردند.

شیخی گفت: در پی وقوع این حادثه ۴ دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند. در اثر شدت ضربه 4 نفر در دم فوت کردند و یک نفر دیگر هم در راه بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: در این حادثه ۶ نفر دیگر مصدوم شدند که بوسیله 4 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

به گزارش یافته، مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور گفت: این حادثه در ساعت 7 صبح چهارشنبه 28 خرداد در محور خرم‌آباد -الشتر-بعد از پل کاکارضا رخ داد و دو دستگاه پژو ۴۰۵ با همدیگر برخورد کردند.
خالدی گفت: در پی وقوع این حادثه ۴ دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند. در اثر شدت ضربه ۵ نفر فوت و ۶ نفر مصدوم شدند و به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.
تصادف خونین در محور خرم‌آباد –الشتر/ 11 نفر کشته و زخمی شدند

 

کاکارضا همچنان جان می‌گیرد

حادثه خونین صبح چهارشنبه 28 خردادماه در محور خرم‌آباد – الشتر دقیقا" در محلی اتفاق افتاد که این مسیر به طور موقت دوطرفه شده است.

 علت دو طرفه بودن این محور تخریب پل تازه تاسیس کاکارضا در ۲۵ کیلومتری محور خرم‌آباد به الشتر بود که در فروردین‌ماه سال 98 بر اثر جاری شدن سیل تخریب شد.

پل بزرگ "کاکا رضا" به طول ۶۰ متر با پنج دهنه، تنها دو سال بعد از بهره‌برداری، در سیل فروردین‌ماه 98 اخیر دچار ریزش شد.

متأسفانه عواقب و خسارات جانی و مالی ناشی از تخریب این پل هنوز هم ادامه دارد.

قابل ذکر است که بامداد ۱۷ مرداد ۹۸ این پل بار دیگر خبرساز شد و خودروی پراید خانواده سه نفره کرجی به دلیل بی‌اطلاعی از تخریب پل کاکارضا در رودخانه سقوط کرد و هر سه سرنشین فوت کردند.

بعد از این اتفاق، مهم‌ترین مطالبه مردم این منطقه، محاکمه پیمانکاران و شروع مجدد ساخت پل بود.

پروژه ساخت مجدد پل کاکارضا به طول ۶۰ متر و با اعتبار ۹ میلیارد تومان شهریور ۹۸ کلنگ‌زنی شد و گویا قرار است تا اواخر شهریور ۹۹ به بهره‌برداری برسد. این در حالی است که در خصوص نتیجه محاکمه عوامل ساخت اطلاع دقیقی در اختیار مردم قرار داده نشده و لازم است چنانچه رای به محکومیت پیمانکاران صادر شده، این موضوع به اطلاع مردم برسد.

شایان ذکر است تخریب پل جدید در فروردین‌ماه سال 98 در حالی اتفاق افتاد که پل بالادستی آن (پل آذر) با قدمتبا قدمتی تاریخی با عظمت و استوار ایستاده و هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نشده است.

 

قاسمی/ پایگاه خبری یافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1399-03-28 11:58
ای بابا هیچکس بفکر لرستان نیست در تمام بدبختییها رتبه اول کشوری هستیم بیکاری،فقر،اعتی اد،تصادفات جاده ای و...حالا مجلس جدید ونمایندگان جدید رو هم میبینیم .
نقل قول کردن
#2 مهدی حسنوند 1399-03-28 12:19
چشم آقایان استاندار اسبق و فعلی روشن و پرنور و سر نمایندگان اسبق سلسله و دلفان و خرم آباد و چگنی سلامت و دم خبرنگاران پیگیر مطالبات مردم مظلوم گرم
نقل قول کردن
#3 مهدی حسنوند 1399-03-28 12:20
چشم استانداران فعلی و اسبق لرستان روشن، دم نمایندگان اسبق سلسله و دلفان و خرم آباد و چگنی گرم و سر مردم لرستان سلامت
نقل قول کردن
#4 کامین 1399-03-28 18:43
استاندار لرستان باید جواب گوی این حادثه باشد..که باعوعوامل ساخت پل برخورد شدید نداشت .
نقل قول کردن
#5 علی 1399-03-28 22:11
تورا به خدا به داد این جاده الشتر به خرم آباد برسید.
در طول جاده پر است از قبرستان واز هرگوشه
یه ماشین وارد جاده اصلی میشه.
تمام جاده شده تقاطع ها و رودی ها وخروجی
های حادثه خیز.....
نقل قول کردن
#6 افلاک 1399-03-28 22:42
سلام پل کاکا رضا و پل بالا روستای طالقان که شاه راه استان هستند بعد از سیل تخریب شدن دوسال داره میگذره اما پیشرفت نداشتن پل و هر مدیر وعده یک ماه دیگه میده واقعا پل سازی اینقدرکار داره باید جان چند همشهری بگیره که مدیرهای بی سوداد روستای لرستان به خودشون بیان اقا استاندار اقای شریفی راه و شهر سازی اگه بچه خودتون هم به خاطر بی تحرکی شما تو این مسیر از بین بره بازم سکوت میکنیدواقعا پدر مادر با هزار زحمت بچه ای بزرگ میکنن بعد به خاطر بی تدبیری مسولان استان و باریک شدن جاده دو طرفه چند خانواده رو عزادار کردید خدا نگذره از مدیرها ی که کم کاری میکنند
نقل قول کردن
#7 طبیعت 1399-03-29 07:35
باز هم پل جدید کاکارضا سیل برده کشته داد
نقل قول کردن
#8 منصوری 1399-03-29 07:36
در روسیه کامیون از پشت حد اقل 7 ماشین را زیر میگرد با 2 کشته ،اما ما در 2 ماشین 11 کشته و زخمی،و با بیان انحراف به چپ پژو راحت از کنار قضیه میگذریم و شب را راحت میخوابیم،حد اقل احتمال یک درصد اشتباه ساختاری از طرف راننده را هم نمی دهیم
نقل قول کردن
#9 سالاروند 1399-03-29 20:04
ماشین های داخلی ایمنی ندارند جاده‌های لرستانم ایمن نیستند همین دیروز تو پلدختر پنج نفر کشته شدند
نقل قول کردن
#10 خیرخواه 1399-03-30 11:58
سلام آیاسازمان متولی ساخت پل جدیدکاکارضاکه باعث مرگ چندنفرشدوهنوزفو ت مردم بی گناه ادامه دارددرزمان تعیین پیمانکاربرای ساخت این پل گزیشی انجام دادآیاشرکتی که میسازدازتجربه کافی برخوداراست یاخیر؟یامعیار آشنابازی وووووبود..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا