یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 فرمانده انتظامي استان از دستگیری سارقان منزل و کشف 2 کیلوگرم طلا، به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال در شهرستان " بروجرد" خبر داد.
 به گزارش یافته، سردار " حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار داشت: در پي سرقت 2 کیلوگرم طلا و جواهرات، اسناد و مدارک ملکی و هویتی و همچنین مبلغ 100 میلیون ریال وجه نقد از منزلی در شهرستان «ملایر» و در اجرای حکم نیابتی با همکاری و تلاش مأموران انتظامی بروجرد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس مخفیگاه سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه 2 سارق را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي استان لرستان بیان داشت: در تحقيقات به عمل آمده سارقان به سرقت 2 کیلوگرم طلا به ارزش 13 میلیارد و 600 میلیون ریال، مدارک و اسناد ملکی و هویتی و مبلغ 100 میلیون ریال وجه نقد از منزل مورد نظر معترف شدند.
وی ادامه داد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

کشف 2 کیلو طلای سرقتی در بروجرد



دیدگاه‌ها  

#1 مرد نگهبان 1399-02-25 01:36
برای این سکه، طلا و ارزهایی که میخرید، یک گاوصندوق ضد دیلم مجهز به قفل ضد زورگیری هم بخرید که همه چیزتون یکباره از دست نره چون از دو حالت خارج نیست. یا اینکه قفل ضد دیلم روی در نصب نکرده باشید که سارقین به عنف یا همون سارقین زورگیر به سادگی قفلهای درو باز یا تخریب میکنن میان داخل و یا اصلا فرض کنید سارقین زورگیر تحت عنوان مامور پلیس، مامور آب، هسمایه، پیک یا حتی افراد آشنا در زدن و خود شما درو براشون باز کردید و اومدن داخل شروع به تهدید و ارعاب و کتک زدن کردن، خوب این قصه را چیکار میکنید؟؟!!1 پس یادتون باشه که باید حتما یک گاوصندوق ضد دیلم داشته باشید که نه تنها نتونن در محل با دیلم بازش کنند بلکه قابل اتصال به زمین و دیوار هم باشه که نتونن از خونه خارجش کنند و از همه مهمتر اینکه مجهز به قفل ضد زورگیری باشه که در چنین مواقعی که سارقین به هر صورت وارد منزل شدند، هم نتونن به اموال داخل گاوصندوق دسترسی پیدا کنند و هم خودتون و خانوادتون را از کتک خوردن و تهدید شدن و حتی قتل نجات بده.
نقل قول کردن
#2 چگنی 1399-03-04 23:08
پلیس در معابر شلوغ و مراکز خرید دوربین مدار بسته امنیتی نصب کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا